MY FIRST DOLL – HERLIG HEKLEOPPSKRIFTER

Laura Tegg

Awww hvem blir vel ikkje litte granne forelsket her da? Hekling er gøy! Eg sammenligner det litt som
å tegne og male! Jepp, du trenger ikkje komme så langt på vei før du ser om du er på riktig sport +
at det er enkelt og kjapt å rekke opp om du gjør feil. Har du f.eks prøvd FriHekling noen gang!? Det har eg og DET er gøy det! Da tegner du en tegning og hekler det du har tegner, ikkje verre enn det hehe


Laura Tegg

MY FIRST WEEBEE DOLL BUNNY
Bildene over

 

Hvis du tar turen innom HER vil du finne flere dukker og masse klær 🙂


 


Jadda, Ut påTur m/ GPS`en og aldri sur! Sjeldent i allefall 🙂 I dag gik turen hjem til ei dame på Randaberg. Jepp, de to skinna er kjøpt privat og de så jo fullstendig nye ut! Kjøpt på Skeidar for noen år siden og passer supert til vårt bruk 🙂 Ingen skal fryse i rompa hos oss i allefall:)


Begge skinna lå i denne STORE kurven og vet ikkje hva eg falt for mest!? hehe Nå har eg i allefall fått rydda BITTELITT i garnet som skal få bo i stua og opp i her finnes det KUN Kauni, alt annet er STUET inn på Garnrommet som snart TYTER ut på gangen….

Har fått strikket litt allerede i dag og eg håper det blir mer. Da me kom tilbake fra turen tok eg
å shine kjøkkenet, tørket støv og vaska gulvet i stua, vannet alle plantene og dytta litt ekstra jord ned pottene. At badet burde hatt seg en vask skyver eg ut av tankene og satser på…..i morgen, kanskje!?
Ja salat laget eg også og Ali svingte Lasagnen, så da er dagens middag i boks. Jr er ute hos en kamerat så det er ganske stille her i heimen, kanskje eg bare sklir ned her i kroken
og tar meg en kwil!? Tja, er litt trøtt og segen på en måte.

Anyway, nå skal eg i allefall gi strikketøyet mitt litt oppmerksomhet, hva med deg?
Har du inntatt strikkestillingen?

KOS DEG OG HA EN
HERLIG ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei litt søvnig Vibbedille 🙂

#hekle #hekleoppskrifter #crochetpattern #crochet #myfirstdoll #weebeedollbunny #easter

5 kommentarer

Siste innlegg