GØY MED SVAMPEBOB – GRATIS OPPSKRIFTER


Jenni Catavu

Har ikkje tall på alle de 17.mai eg har vandret rundt med en SvampeBob Gassballong……Jr 4 år kunne ALT om han og fikk sin daglige dose via Cartoon Network, den verste kanalen EVER! Mer BRÅK skal du jaggu lete lenger etter, men eg overlevde DEN perioden også! GARANTERT at andre har vært gjennom det samme!?? *ler* SvampeBob er jo ganske kul da hehe Har ledd mer enn en gang mens eg inntok en grytidlig frokost under dyna sammen med Jr hehe Herlig tid gitt! Nå fikk eg sånn
“Flæsk Bækk”-følelse da denne lua og sjerfet plutselig dukket opp!

Vil du ha det GØY med noen? Ja da finner du heklenåla og setter i gang!
Kanskje du har en 4 åring rundt deg?
Garantert at du blir den BESTE i verden og du gir H*N dette settet <3

 

 

 

 

SPONGBOB SQUAREPANTS INSPIRED HAT
Bildet over
Str Barn
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 



Jenni Catavu

 

SPONGBOB SQUAREPANTS INSPIRED SCARF
Str Barn – Voksen
Gratis oppskrift

 

 

* * * *

Eg VET at dette blir en fin fin mandag! JuHuuu om ikkje så lenge skal eg dure avgårde og hente Amira og så går turen inn til Stavanger. Eg har nemlig surret meg til å fått noen timer hos frisøren min
Floke Frisør 🙂 Mmmm det skal bli så Digge Di digg kan du tro! Bort med de små grå og ellers freshe det opp litt! Bare det å VASKE håret hos frisøren er jo HIMMELSK deilig! Blir nok ikkje så mye sprell annet enn som nevnt; Få bort de små grå og litt nye striper ellers i håret, går man mot vår så passer
jo det fint 🙂 Trives i grunnen med litt blonde innspill 🙂

Håper været blir bra for da blir det litt bilder i parken etterpå 🙂

Må nesten se å komme meg på badet for litt over 9 bør eg faktisk starte bilen og dure i vei!

KOS DEG OG HA
EN FESTLIG MANDAG DU OGSÅ!

Go`klem fra en GLAD Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #freepattern #spongbob #svampeboblue #svampebobsjerf #gratisoppskrifter #flokefrisør #sponset

1 kommentar

Siste innlegg