LÅRKORT OG TØFT TIL SOMMEREN – STRIKKEOPPSKRIFT


Amy Miller

Jadda, nå gjelder det altså å shave legger OG lår etter alle kunstens regler for i år blir det KORT!
Frem med alle type lår og la de få smake på sola mens du tripper glad og fornøyd rundt i en FargeGlad MiniKjole 🙂 Ingen fare, den er akkurat likje “snedden” om du har eg leggings under, nada problem:)

Ahaa eg kunne fint hatt en slik EpleGrønn! UTEN problem! Tro om eg ikkje bare MÅ HA denne oppskrifta! Etter som eg kjapt bedømmer designet så er det nok ei noen problem å bare strikke den litt lengre om du syns den avslører for mye, Cluet er bare å finne frem den lekreste trusa i tilfelle oppdrift, slettes ikkje verre enn det 🙂 Tenk på hvor gøy du får det fordi du blir glad hvis du tar utfordringen
å finner en sprek farge 🙂 Kjør på sier nå eg! Livet er alt for kort til å være kjedelig hehe


Amy Miller

 

 

SEAMUS
Bildet over
Opp til 52″ rundt brystet
Strikkes sømløst Top/Down

Strikkes i tynn merino med litt nylon som forsterkning

 

* * * *

Ahaa for en morning og så er det HELG i morgen og da skal me, eller i allefall EG slappe av! Nå er det 2 uker siden Ali kom hjem og det har formelig gått i ETT!! Kjenner det på kroppen, men alt me har gjort burde vært gjort for lenge siden så det føles godt og det er alltid herlig etterpå vettu 🙂

Hvis Ali vil putle med ting så skal eg ikkje stoppe han, men eg er underernært på strikking så eg må kjenne litt på den “Bobla” mi og koble meg til ladinga et par dager hvis ikkje havner eg over på minus sia og da tar det straks lengre tid og komme i +.

Det er akkurat DET friske personer har vanskelig for å forstår med sånne som meg! Når man lever med kroniske smerter er det egentlig humøret som holder meg opp og får meg til å pushe på, men når man lever på den måten så trenger man lading inni mellom hvor ting bare må skje i slow-motion.

I en vanlig hverdag har eg som regel max en ting eg gjør hver dag som inkl at eg må ut å kjøre. Når eg planlegger så Booker eg meget sjelden inn 2 ting på samme dag. Eg orker f.eks ikkje å jodle rundt på noe om formiddagen for så å farte ut igjen på ettermiddagen, da har eg for kort tid til å hente meg inn igjen + at eg tar medisin inni mellom og de kan eg ikkje forskyve 2 ganger på samme dag. Vanskelig
å skjønne for en som ikkje har opplevd det og det vises sjelden forståelse for dette når man skal prøve
å forklare, blir ofte sett på med et spørsmålstegn…..Sørgelig at mange er så trangsynte hehe

Men uansett, eg ER Gal og det ble nok en gang bekreftet i går kwell…..
“La Humla Suse,” sier nå bare eg……*Ler hjertelig*

KOS DEG OG HA EN
DEILIG DAG 🙂

Go`klem fra ei Smågal Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #dress #sommekjole #lårkort #pattern #strikkeoppskrift

2 kommentarer

Siste innlegg