STORE DAMER – STORE STILIGE STRIKKEOPPSKRIFTER

Kim McBrian Evans

 

Snapp om det perfekte KinderEgget!!!! Striper, hette OG imine farger! WOW!
Kan vel neppe bli noe bedre! Elsk på den altså!

Får til stadighet tilbakemelding på at det er ønsket store oppskrifter på diverse plagg og nå kom eg over noen skikkelig Go`Biter! Uavhengige designere har blitt veldig flinke på å ha stor bredde når det kommer til størrelser *BRAVO*. Masseproduserte oppskriftshefter har også store størrelser, ja helt opp til XL, men hva nytter vel egentlig DET når str XL f.eks er 98-105 cm i brystvidde, det er da IKKJE en Extra stor størrelse, det er en mer gjennomsnittlig størrelse, eller hva? *Skjerpings*

En stor person skal ikkje bare måtte ta dobbelt så tykke pinner i bruk for å få ønsket størrelse, NEI,
ei stor dame har også lyst på en lekker jakke og genser strikket på f.eks pinne 2,5! Så det så 🙂
Håper en eller flere av disse faller i smak 🙂

 

 

DOPAMINE-CUSTOMFIT RECIPE
Bildet over

 

 

 

 


 


Kim McBrian Evans

 

WAFFLEUPAGUS
Str 76 – 142 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 


Kim McBrian Evans

 

PULLEY
Str 30″ – 60″

 

 

 

 

 

Kim McBrian Evans

 

RAMALOKE
All Size (Customized)

 

For å strikke denne trenger du også den første oppskrifta 🙂

 

 

 

* * * *

Ahaaa NÅ er eg klar vettu, klar for kwellen! Har nesten nettopp våknet etter å ha siklet på puta her
i over 1 time og kan tro eg sov GODT! Ja eg drømte t.o.m også! Eg hadde tydeligvis flytta til Malta!!! Hvor søren kom det i fra liksom!?? Åsså MALTA!!! Har aldri en gang vurdert det! Nei det var bare å få kaffi på kok med en eneste gang slik at fikk ristet det av meg hehe

Er i grunnen ganske våken nå og flere lys er tent og ei handleliste til i morgen ligger klar, da skal nemligen Egga fylles og andre Påske Dubbeditter skal kjøpes 🙂 De har forresten GULE kubbelys på Nille til kr 10,- denne uka så det må eg ha og en påkrevd pakke PåskeServietter 🙂

Både Rema og Kiwi har tydeligvis Smågodt på Tilbud så egga blir nok i allefall fylte, Amira der i mot ønsker seg et ProteinRikt egg siden snop er uaktuelt 🙂 Legger Hjernen i Bløt for den liksom 🙂

Er SÅÅÅ glad for at me (mest Ali) tok den ALVORLIG store vasken her i heimen for litt over ei uke siden for han har søren meg skremt vettet av støvet for det er fortsatt like fint og eg fikk jo i hus et sånn stående sopebrett i dag og det forenklet en del! Ja du har gjerne hørt om den pågående Teppe/Pute-Konflikten Ali og eg har?? Pr nå er me teppeløse i den salongen hvor me sitter mest-ergo blir det litt sånn “smuler” under bordet HVER dag! Det er ganske tungvindt å dra frem støvsuger eller mopp sånn ca 2-3 ganger til dagen så et sopebrett gjorde sååå mye enklere! Eg får nemlig fullstendig DILLERIUM av smuler på gulvet og når Milo igjen har begynt å dra inn halve skogen hver gang han
kommer inn er det så lett å få det bort i en fei 🙂

Å ja, ang Teppe/Putekonflikten…..Heftig Shit ser du…..Ali ønsker og VIL HA et svart Kuteppe….JAVEL! Ikkje tro eg slipper unna med det, han vil jo bare ha puter med ELG, Reinsdyr o.l Eg så jo for meg store fine puter med f.eks Grafiske mønster og en del mer farger…..UANSETT, eg SKAL ha ei pute med ei Ugle eller en SAU, i allefall om han skal ha Reinsdyr og Elg….han kan få 1!! MAX! *ler*

Ok, da er kaffi`en ferdig og det er på tide å vrenge av seg BH`en og få på pysjbuksa!

KOS DEG OG NYT
HELE KWELLEN!

Go`klem fra ei Vibbedille i StrikkeModus 🙂

#strikk #knit #bigsize #storestørrelser #pattern #strikkeoppskrifter

2 kommentarer
    1. Endelig en som fremmer vårt (vi som er store) sitt behov ….
      Det er så utrolig leit når en finner en lekker oppskrift et sted og så er den største størrelsen ALTFOR liten .
      Jeg må strikke største str.av rallargenseren til Lothepus med tykt garn og pinne 5-6….for å få den stor nok…
      TUSEN TAKKER Vibbedille for at du tenker på oss .

    2. Winnie: Det er jo helt skandale at en genser som er så populær ikkje skal ha en bredere størrelsene Dell enn det!! Men, som eg skrifter, de der heftene har som regel kun små str. Det er synd for de burde jo ha gode muligheter til å gjøre kundegruppa si større. Kjenner eg blir skikkelig forbanna.

      Det er akkurat som om store flotte damer skal være for lyd med en sekk liksom og ikkje lekre strikkedesign!!

      Har flere ganger skrevet om dette og eg gir meg ikkje før det når frem ??

      Håper du fant deg noe du likte her i det minste hvor du bare kan følge oppskrift uten Extra arbeid ?

Siste innlegg