SOMMERLIGE OG LUFTIGE TOPPER – OGSÅ I STORE STØRRELSER


Jennifer Wood
 

Gøy og få fine tilbakemelding på det eg blogger. DETTE Innlegget fra i går hadde god respons så det virker absolutt som at behovet er til stedet 🙂 Disse toppene har veldig stort sprang i størrelsene så eg vil si de inkl alle som ønsker en lett og luft sommertopp! *Tommel Opp*

Her trenger du verken finne frem tykkere pinner eller tykkere garn, bare strikke etter oppskriften
i et lett og tynt LinGarn og gå en luftig sommer i møte 🙂

 

 

 

MIA
Opp til str 56″ (142 cm)
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 



Jennifer Wood

 

ROSALINDA
Opp til str 63″ (160 cm)
Strikket i Tynt LinGarn

 

 

 

 

 

 

 



Jennifer Wood

 

DAISY
Opp til str 60″ (152 cm)
Strikket i Tynt LinGarn

Hvis du har lyst på BÅDE Daisy og RosaLinda kan du kjøpe begge i en eBook
og få et sjal som et 3.mønster, da sparer du også litt monitas 🙂 eBook finn du HER!

 

 

* * * *

I dag er i grunnen planene lagt; Ali skal fikse noe på mor mi sin bil som tar en del timer så hun kommer her i 12 tida for da er det meldt sol og opphold – det gjelder å benytte seg av Go`været! Satser på at eg får unna gjort litt PåskeHandel før eg henter Jr og planen er å dra med mor mi hehe Må ha hjem litt lys, dill og det som skal i egga til ungene. Dvs eg dropper selve egga og kjøper heller et par fine poser på Nille, er så mye mer håndterbart. Har små egg til Smågodteriet da 🙂

Derfor tror eg bare eg hopper i dusjen nå etterpå, rydder det som må ryddes og setter på en maskin med klær 🙂 Satser på kletørk ute i dag, Jepp, må jo teste det nye stativet skal vites 🙂
(I skrivende stund blåser det og plasker ned, men eg har mit lit til metrologene!)
Der etter blir det vel bare å sitter her å strikke til mor mi kommer.

Ka planer har du for dagen da? Er du slik at du baker og fyller opp fryseren til Påske? Slik var eg definitiv før! Eg pleide å bake sjokolade og sitronkake i langpanne, delte de i lange stykker som eg fryste ned seperat. Enkelt å ta ut til kaffien 🙂 Kanskje eg skal IMPONERE og ta en reprise på det??
Guuu DET er lenge siden eg har gjort!?!?! Sier ALLTID at eg skal bake noen Julekaker også! hehe
Ja slike småkaker som man godt kan bake hele året, men det blir liksom aldri….

Fortell meg gjerne hva du pleier å gjøre til Påske 🙂 Frist meg 🙂 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG VÅRDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #freepattern #luftigsommertopp #bigsize #storestørrelser #sommertopp #strikkeoppskrifter

4 kommentarer
    1. Nei det kan du tru at å bake til påske, det skjer ikke her i huset…. Men stooore innkjøp av snaskent snop til påskeeggan, det beskjeftige æ mæ med. Alle 4 i familien, inkl mæ, får opptil flere egg fylt med allskens godsaker. starta forberedelsan for lenge siden, eggan e funnet frem og denne uka skal dem fylles, og evt ekstra innkjøp gjøres. Og selvfølgelig må godisen kvalitetssikres av undertegnede….
      Den Daisy ser rålekker ut. Mon om den e vanskelig???
      Ha det supert.

    2. Det har blitt ein tradisjon her i huset å bake havrekjeks til påske. Det er noe alle liker. Men nå har ryggen min strieika, så det ser ut som eg må kjøpe havrekjeksen i år… Og så må jo påskeegget fram, har eit stooort egg som fylles opp og står framme heile påsken.
      Ønsker deg og dine ein god påske!

    3. Wenche: Blir Påskeegg herogså, men VURDERER å bake litt 🙂 Greit å innkassere noen husmorpoeng i ny og ne hehe Men for all del, det er ikkje noe nederlag å kjøpe kaker, gjør veldig ofte det eg også 🙂 Det er jo så mye godt å få tak i når 🙂

    4. Bente Solskinn: Kjørerpå med snopeskåler og fylte egg eg også 🙂 Man skal slippe å bevege seg så mye for å finne noe å knaske på hehe Elsker påsken for det er så mye fine farger å pynte med og PLANEN var å starte i dag med pynt og innkjøp, men nok en gang må eg skyve mine planer til sides for at andre skal få det som de vil.Satser på å få bruker morgendagen på meg og MIN kos 🙂 Søren ikkje barebare når de eldre blir gamle og manipulerende! Ja eg er ganske sur hehe Men nå HÅÅÅPER eg det er gjort for denne gangen 🙂

Siste innlegg