WOW! ENESTÅENDE STRIKKEOPPSKRIFTER – NORSK OG DANSK DESIGN


Ingvill Freland

Har du handlet til Påske? Eller er du på Handleliste Stadiet ennå?
Eg er garantert sikkert på at du har GLEMT noe, ikkje det?

Jooooo da, tenk nå godt etter….Ingenting du har glemt? Sikker…? HA!
Du har nemligen glemt noe! Noe veldig vesentlig har du glemt!


StrikkeKOoOS til Påske! Det er en like stor selvfølge som selve PåskeEgget jo, kan jo ikkje glemme det, men frykt intet, EG har funnet den PERFEKTE gaven til deg seg! JuHuuuu Nå kan du virkelig KOoOSE deg, i år blir det ingen PocketBok Krim på sengekanten, NOP!
Skal LOVE deg at dette er sååå mye bedre!

Bare scroll rolig gjennom siden her og svaret får du til slutt! Vet i allefall at eg er i ekstase!

 

 

 

TAPETSKJØRTET
Bildet over
Str XS – XXL

Dette skjørtet sikler eg skikkelig på!

 

 

 

 

 

 

 



Malsen og Mor

 

AEGIR HETTEJAKKE
Str 1 – 10 år

 

 

 

 

 

 



Marion Rindsem

 

SOLVEIG ANKELSOKKER
Str 36- 42

 

 

 

 

 

 



Nina Figenschau

 

XO – SKJØRTET
Str XS – XXXL

Ikkje sant det var mye fint? Det stopper da slettes ikkje med kun disse 4, nei da! Du får 12 andre fantastiske strikkeoppskrifter også! 16 totalt! WOW! Rart eg sier det er BEDRE en Påskekrimmen??

Alle disse 16 oppskriftene kan du få ved å kjøpe den RÅLEKRE Strikkebladet GARN, du kan kjøpe
det HER! Eller om du velger eBook utgaven, da har du det på Pc`en, du kjøper det HER!

Ser du? DU hadde glemt noe!

 

 

* * * *

Ahaa eg er i mål! Me ralla rundt i dag, fikk gjort det som var planen + det som eg skulle gjør i går så nå er Påska i boks og det er KUN maten som skal handles og det tar me ikkje før neste uke.

Ungene sin PåskeKOS er pakket og ordnet, egget til han Ali ligge på den øverste hylla og mitt står midt på bordet og bare vente på ferien før det SPREKKER!

 

Stua har eg også pyntet og det er så herlig å være ferdig 🙂 I morgen når Jr kommer fra skolen,
ja DA er det FERIE! Han avspaserer på fredag for me skal på skolen i morgen kwell for han og de andre i klassen skal holde foredrag 🙂 GLEDER meg stort! Ja eg har t.o.m skyllet gjennom den

nye Still Light`en min og skal riktig fjonge meg 🙂 Extra KOSELIG når det også er ferie 🙂
Slapper liksom av på en annen måte da 🙂

 

Nå har eg hatt meg en velfortjent dusj, ta på meg ullsokker (litt kaldt idag) og herlige koseklær!
Slengte akkurat en “Grandi” i ovenen så her tar me det lett i dag, helt greit av og til 🙂

Planen videre for kwellen er bare å slappe av og forhåpentligvis STRIKKE! Mulig eg tar en Still Light oppdatering i morgen. Hvordan ligger du an? Har du kommet i gang? Gleder meg til å se 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL 🙂

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #bladetgarn #norskstrikkedesign #norskestrikkeoppskrifter #danskstrikkedesign #danskestrikkeoppskrifter

3 kommentarer

Siste innlegg