STRIPETE SOKKER – FLOTTE STRIKKEOPPSKRIFTER


Maggie Menzel
 

Mulig du husker SOKKE-SKUFFA mi fra fra før helga? Over halvparten av de noen og 40 sokkeparene var stripete, noe som etter min smak er alt for lite! *ler* Striper ER og blir både et must og et behov!

Enten du bruker selvstripende garn eller strikker striper som bare du kan kontrollere er det samme, bare det er striper! Det er jo så gøy! JuHuuu Ei striper her og ei striper det, Swosj så er man i gang
og ikkje minst så vokser jo sokken eller hvilket som helst strikketøy kjempefort når man strikker striper! ELSKER det bare og kommer ALDRI til å få nok 🙂

Så? Hva sier du? Blir det snart noe stripete sokker på deg, eller??

 

 

SLIDE
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Maggie Menzel

 

SKIP

 

 

 

 

 

 

 



Maggie Menzel

 

STOMP

 

 

 

 

 

 



Maggie Menzel

 

STROLL

 

 

 

 

 

 



Maggie Menzel

 

SWAGGER

 

 

Av disse oppskriftene kan alle kjøpes enkeltvis, da koster hver og en $4, MEN om du kjøper alle
5 samlet i en eBook får du de for $18, og som man vet: Penger spart er penger tjent 🙂
eBook kan kjøpes
HER!

 

 

* * * *

Snakker om å spare penger, regner med at du husker DRESSEN eg kjøpte i går? Ja eg kjøpte den via en Annonse på SHPOCK hos ei dame her i nærheten. Etter at me kom hjem fikk en ny mail av henne, hun hadde glemt at hun også hadde dressko som hun skulle selge! Eg fikk bilde av de + 2 andre par hun ville selge; Et par VANS og et par sko fra Jack and Jones, alle 3 parene var KNALLTØFFE og det rare var at Jr hadde akkurat de samme VANS`ene på ønskelista si inne hos Zalando (Der koster de 650 kr!) Dama skulle ha KUN 300,- for ALLE 3 parene!! JuHuuuu Eg er så glad vettu, ja for skoene ser jo søren meg helt NYE ut! YES! Da blir det en ny tur ut i dag, noe eg gjør med STOR glede!
Snakk om å være heldig + at Jr er kjempefornøyd! *Klapper i vill begeistring*

Ja eg må bare si en ting om Jr, han har nå bestemt at han er i en alder av 15 år er for stor til å bli kalt for Jr!! Pu-Huu når ble han så voksen!?? Dvs eg fikk beskjed av han at om eg skulle skrive om han etter uansett HVA skulle eg bruke navnet han så da er det jo bare å presantere den NYE Jr:

 


Dib Hassan Ali

Han er oppkalt etter Bestefar(Dib), Olderfar(Hassan) og Ali er mellomnavn fordi guttene
i Libanon får automatisk pappa`en sitt fornavn som mellomnavn 🙂

Han skulle egentlig kun hete Dib Ali, men da fikk eg det for meg at han MÅTTE ha med Hassan også og svigerfar ble så rørt at han gråt da han traff meg første gang me hadde
Dib Hassan med oss hjem til Libanon <3

Men nå? Ja nå tror eg bare at eg tar meg en kopp kaffi til så vil eg ut å hente de skoa, ja bare for å bli ferdig med det + at eg vil ta de en kjapp runde i vaskemaskinen og få de tørre til skolebruk i morgen 🙂 Ja, selv om skoa ser helt fine ut føler eg liksom for å vaske de, men det går greit 🙂 Fy søren eg har TJENT masse penger denne helga – SÅNT må man da bare like!

Siste Feriedag i dag og den må NYTES, men som tidligere nevnt: Det er KUN 2 mnd til SOMMERferien og eg føler det er et hav av fridager inni mellom så dette går fort! SWOSJ så sitter me der å jubler i skjortsen vettu, ja før du aner- bare vent å se 🙂 GLEDER meg 🙂

KOS DEG OG HA
DEN FINASTE DAGEN 🙂

Go`klem fra ei STORFORNØYD Vibbedille 🙂

#strikk #knitt #pattern #strikkeoppskrift #socks #sock #strømper #striper #ebook #topplisten #Nettavisen #toppblogger #blogg.no

4 kommentarer

Siste innlegg