IF YOU`re HAPPY AND YOU KNOW IT!


Oh YES nå er eg såååå fornøyd! Har fått så mange gode tips fra flere av dere! Ja pga av dere vet eg jo HVOR eg skal svinge innom å kjøpe papirduk på rull, eg VET hvor eg får tak i skjorte
(Den skal forresten Amira plukke med seg, greit med delegering), mye hjelp til servietter selv om eg likevel ramlet over noe flotte på egen hånd og etter at eg hadde gitt opp grønne blader fikk eg i dag Tips om at NILLE hadde jo!
Eg hadde vært der å sjekket, men fant de ikkje så det gjelder å spørre for dama på Nille fant de frem!
+ at på Nille kostet de en brøkdel av prisen i forhold til andre plasser!

JuHuuuu NÅ blir det borddekking etter MITT ønske, ja DibHassan syns det høres knalltøft ut!


Disse STOOORE bladene kostet Kun 20,- kr pr stykk og de er…..


…STORE som du ser!


MASSE strå fikk eg også tak i! 3 små bunter for KUN 10 kr! De er 50 cm lange 🙂
PERFEKT!

 



 

+ disse store kaktusene skal også pryde bordet 🙂 
Disse kjøpte eg på Rema i vinter, 98,- pr stykk – eg bare digger de 🙂

Tror i grunnen eg er i havn nå!?! Noe eg har glemt til selve bordet??

Har nå:
-Blader/strå
-kaktuser
-Diverse Chili og Lime
-Oransj, brun eller grønn duk
-Servietter
Ja åsså tallerker, glass, skåler og bestikk da hehe

Tja, tror eg sier alt er i boks nå 🙂

Jaja det er vel nå eg kan slenge beina på bordet og plukke opp strikketøyet? tror eg skal gjør det, blir jo litt sliten av å være så giret hehe Skal ta en liten runde og se om eg finner ei God OREO-Kake uten alt for mye dilling hehe Eg kunne tenkt meg ei Svupp Svupp kake, skjønner? Helst ei som lager seg selv! Kanksje hvis eg får “Onnå” så lager eg noen boller? Eller skal eg satse på at me prøver å stappe (kvele!?!) gjestene med Taco først?? *ler*

Nei nå? NÅ skal eg legge bort Pc`en og rett og slett bare NYTE resten av dagen!
Tror eg trenger ei skål til med KYLLING PASTASALAT! Yes!

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL!
SLENG BEINA PÅ BORDET 🙂

Go`klem fra ei Vibbedille som puster ut 🙂

#kunstigegrønneblader #perfekt #nille #billig #tacoparty #borddekking #bordpynt #bursdag #kjempegøy

4 kommentarer
    1. Har ikke smakt så mange Oreo kaker, men har i alle fall smakt den i Pose fra Toro? Den var god og lettvindt.

    2. Stålkontroll!! Flinke.Godt ka som e gjort….meeeen ska du ikkje ha lys????
      Lykke t med feiringen:)

    3. Anonym: joda eg viste de tidligere. Noen ganske store glasser som er fylt med grønn stearin men filleren eg skulle se om de hadde sånn terrakotta farga store kubbelys på Nille i dag. Jaja får sjekke på fredag ??

Siste innlegg