CARDIGAN – ET MUST FOR ÅRSTIDEN! -STRIKKEOPPSKRIFTER


Marie Greene
 

Åååå tenk, SNAAART kan man bare slenge en lett og lekker cardigan over skuldrene og bare gå ut! UTEN å fryse av den steinkalde nordavinden, da blir det herlig da! Pga av fortsatt lave temperaturer
og ikkje minst en del SNØ enkelte steder har du plenty av tid å strikke deg en slik jakke 🙂 Eg er sikker på at du har noe lett og litt tynt ullgarn i samlingene din? Merino funker også 🙂 Selv kunne eg tenkt meg en sånn lett jakke i Wollmeise, eller i BUGGA! Ahaaa, eg må ta å finne frem den nydelige
Bugga Fana Kofta mi! Ahaaa DEN er fin den! LUKSUS er den 🙂 

 

 

BENTLEY CARDIGANG
Bildet over
Opp til 48″ rundt brystet (121 cm)

 

 

 

 

 

 



Marie Greene

 

SOUTHWELL CARDIGN
Opp til 52″ rundt brystet ( 132 cm)

 

 

 

 

 

 



Marie Greene

Åååå VAKKER <3

 

REEDSPORT
Opp til 50″ rundt brystet (127 cm)

 

 

 

 

* * * *

Nå altså, i dag, I DAG skal resten i hus, ja bortsett fra den vanlige turen på butikken i morgen!
Da er det jo fredag og rutiner er til for å holdes hehe Planen er å starte med en tur på et Gartneri her
i Tananger, der skal me handle nyplukka agurker, tomater og sånn bittesmå små Perletomater!
WOW de er akkurat som SNOP – Eg lover! Der etter er det hjem igjen og vente til Jr er ferdig på skolen halv 3 så me får rydde til mer her hjemme da tror eg.

Har tenkt å tømme gangen for JAKKER og sko! Da er det godt å ha et extra rom! Legger det der så lenge! heldigvis så vasket Ali gangen skikkelig her for et par uker siden så den er eller Ok,
trenger bare å ryddes. Badet gjør eg ferdig ETTER at Amira har klippet DibHassan,
det blir enten i kveld eller i morgen kveld.

DibHassan skal til ReggisTannlegen kl 16 så da kjører me, etter litt stramming der skal me til Sandnes og da skal eg også få kjøpt den mye etterlengta duken til lørdag, innom Grønnsaksbutikken etter litt mer grønnsaker + en pose med diverse Chili, Pepper og Lime (Pynt/evn garnityre på bordet for tøffinger!)).
Til slutt leveres DibHassan på treninga kl 18. Været avgjør om me da går en tur i Hafrsfjord ELLER om me kjører hjem, men da må Ali ut igjen kl 20 å hente hehe Håper på fint vær og tur eg 🙂

Kjenner eg må trekke pusten dypt før eg reiser meg og starter med dagens innsats! ER litt murrete i hodet og håper ikkje det utvikler seg!! Må nok ta noe pauser i løpet av dagen og i morgen er eg GARANTERT et levende slakt! MEN, eg GLEDER meg til å gi denne lørdagen til DibHassan,
krysser fingrene for at eg få til å få han med meg til Hestholmen for litt bilder! Akkurat det syns eg faktisk at han “skylder” meg *ler* Ikkje sant han gjør??

Eg skal gjøre så godt en kan å filme til SnapChat så kan du bli med på alt me forhåpentligvis skal få gjort! Som eg har sagt før så har det vært litt trøbbel å publiere enkelte steder, men eg krysser fingrene for det er jo så gøy! ja å filme altså! Du finner meg som vibbedilleSnapChat 🙂

Eller er det ganske mange som lurer på om eg har gitt på å VideoBlogge! Ja det lurer eg litt på,
men det har liksom ikkje blitt siden det er så mye mer som skjer nå. Har der i mot planer om å filme en tur til Hestholmen helt fra gangen her hjemme og til me er tilbake igjen, kanskje det kunne blitt litt morsomt? haha Ali og eg på tur liksom, ja så kan du virkelig få se hvor idyllisk det er der nede, industri eller ikkje, det er ei lita Perle der nede 🙂

Jaja, nå er det på tide å trekke pusten og reise seg!

KOS DEG OG HA EN
SUPER TORSDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #cardigan #golfjakke #blogglisten #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg

2 kommentarer

Siste innlegg