KUL GENSER-TUNIKA SAK – STRIKKEOPPSKRIFT


Julie Weisenberger
 

Enda et dillemma slengt foran meg her gitt! Falt jo ganske hardt for denne! En kombinasjon av lignende lommer som Still Light`en + en stor og luftig V-Hals! Helt fullstendig herlig spør du meg!
Ligger registrert som en genser, men her har du muligheten til å både få deg en tunika OG kjole 🙂
I oppskriften får du dillemmaet mellom å velge blant 3 varianter hva gjelder hals/ermlengde 🙂
Det er bare å boltre seg og strikke det som passer best for deg 🙂 Stor og god i størrelsen er den også!
Akkurat som eg like den 🙂

 

 

HILLARY
Bildet over
Opp til 136 cm i overvidde

 

 

 

 

 

 


Ikkje bare DibHassan som fikk gaver i går, neida, EG fikk også gave og HVILKEN gave!
Se bare på denne herligheten her!?!?! En NY Mummi Kopp! JuHuuuu Selv om eg er helt “nuds” når det kommer til disse koppene har foreløpig kun 3, men DET er en meget god start! Den første vant eg på nett og de 2 andre har eg fått av min niese og HUN har mangen kan du tro!!! Skulle ØNSKE eg kunne vært blodgiver!! Nei, eg ville ikkje vært blodgiver KUN for koppene, men det er jo en flott gave man får for å gjøre en god gjerning, men dessverre er eg ikkje en godtkjent giver pga medisinene.

Kaffien smaker sååå GODT i disse koppene og eg kommer til å ha koppene
som eg bursdagsønske i uoverskuelig fremtid 🙂

* * * *

VETTU!?? I dag sov eg HELT til halv 11!! Greit nok, eg la meg halv 3 i natt – det var så deilig å sitte her å bare slappe av og når eg endelig kom meg i seng så znorket Ali sånn at eg ble liggende våken en stund til….Når eg endelig sovna våknet eg mange ganger av leggkrampe! Du kan si det sånn at beina var bedøvet i går når eg la meg! Ble MYE gåing uten sko eller tøfler i går og DET er noe som går utover hælene! I dag er eg fullstendig mørbanket! Føler eg har sprunget flere maraton på rad hehe
Nå der i mot er det bare å se frem mot Sommer Ferien!! Det er det neste stor foran oss 🙂 

Resten av dagen nå skal eg bare eksistere!! Har allerede stekt en haug med vafler og det er selvforsyning på kjøkkenet 🙂 Middag?? Tja, trooor det blir Taco *ler*

KOS DEG OG HA EN
DEILIG SØNDAG

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #dress #tunic #sweater #pattern #strikkeoppskrift #summer #norgesstørstestrikkeblogg #topplisten #toppblogger #blogglisten

9 kommentarer

Siste innlegg