PINK IT IS – LEKRE STRIKKEOPPSKRIFTER


Heidi Kirrmaier
 

Det sies at ROSA er IN i år og hvis du tilfører rødfarger er du skikkelig HOT! Det var tilfeldig at eg valgte nettopp de 2 fargene til Still Lighten min,(Bilder også HER) men jaggu har den slått an!
Vær litt vågal du også 🙂 Rosa er uansett en skjønn farge, spesielt om den er sart som disse designene, herlig til sommeren 🙂

Jakken strikkes sømløst og topdown kun med et par forkorta pinner, men ellers så og si plankekjøring.
Forslag til garn er også denne gangen rimelig, nemligen Drops Bomull Lin 🙂 Deilig til varme dager! Modellen på bildet er strikket i DETTE garnet 🙂 

 

 

 

QUICK SAND
Bildet over
Opp til str 51″

 

 

 

 

 

 

 



Heidi Kirrmaier

 

Nydelig sjal som kan brukes hele året 🙂

 

SALTWATER
Strikker i Tynt Silke/Merino garn 

* * * *

Ble litt av en dag i går gitt, ja eg gikk å la meg litt over kl 16, krøp så langt under dyna som eg kunne! Ingen vekket meg, de var oppdatt med Pc`en og eg våknet ikkje før 20.30!!! WHAT!?? Snakk om å få en sløv kwell! Fysj av meg! En av tingene til Pc`en må visst byttes til en annen versjon så da må det sendes i retur, kjipt når sånt skjer, men men. Endte opp med å se en SKREKKFILM med DibHassan  noe som eg egentlig hater, men hva gjør man ikkje…? Etterpå gikk han og Ali å la seg og eg ble sittende her med stiv mage hehe Var noe skvetten etter filmen så eg rulla bare inn å kom meg i seng!! Det blir lenge til neste gang eg ser en sånn skummel/ekkel film! Elsket det før, men nå er eg ei pyse!

Dvs eg sov fra ca litt over 12 og helt til 10 i dag! KA SKJER liksom?? Snakk om å bursove!
Sitter her som en potetsekkog gutta styrer med det som skal i retur, prøver å ikkje blande meg og bare la de ordne opp, eg har liksom ikkje energi….Skulle egentlig ha kjørt mor mi til Byen og kiropraktoren igjen i dag, men eg orker rett og slett ikkje så hun fikk ordnet seg på annet vis, Takk og Pris.

Senere i dag må me rydde en del i stua for å gjøre klar til arbeidsfolka i morgen og eg HÅPER de blir ferdig på fredag slik som lovet….hvis ikkje blir det ei helg delvis i kaos…Krysser fingrene!!

Tror bare eg tar en dag i Bobla mi og kobler ut rett og slett. Er i gang med vrangbordstrikket på Grankvist Genseren så eg kan strikke uten å tenke noe særlig og det passer fint i dag!
 

 

KOS DEG OG HA EN
EN FIN DAG 🙂 

I dag regner det her, men bare sånn duskregn 🙂

Go`klem fra ei ganske sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #heidikirrmayer #quicksand #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørestrikkeblogg

1 kommentar

Siste innlegg