HOUSE DRESSING – WOW FOR EN STILIG KJOLE! -STRIKKEOPPSKRIFT


Chantal Belisle

Eg måte gni meg godt i øynene og svelge kaffi`en kjapt da denne dukket opp på skjermen!
HEKKAN så stilig! WOW om ikkje annet er den jo perfekt for ei By`jente med brygge midt i sentrum hehe Knallstilig! Likte snittet og fasongen veldig godt, her kan du virkelig svinge på skjørtet, men eg luuurer på hvor mange masker det er i nedre kant her?? Bør muligens være innehaver av litt tålmodighet?? Strikkes også i forholdvis tynt garn så denne kunne virkelig vært herlig å ha på seg 🙂
Blir nok å lagre den enn så lenge – kan jo aldri vite når ånden dukker opp, eller hva?? Noe for deg?



Chantal Belisle

Syns fargen på kjolen var helt EVENTYRLIG flott! Var liksom bare midt i blinken <3

 

 

HOUSE DRESSING
Bildene over
Opp til 113 cm rundt brystet

 

* * * *

Juhuuu nå om ei lita stund skal eg, og Ali hvis han vil,  opp til EdensHage å snope litt! Mor mi var her
i går og hun kom med 2 digre flotte krukker til terrassen (Litt galen av og til hun! hihi) dermed trenger med mer blomster, eller, me kunne hatt et TRE oppi den største så eg vil se om de har Trollhassel der oppe, så kan eg plante noen litt sånne som henger utenfor kanten ned på jorda liksom 🙂 Eg sa til mor mi me kunne hente henne siden hun også trenger litt mer til å ha oppi 🙂 Blir nok en koselig tur det der 🙂
Opp i den største går det nok over 1 sekk med jord så det må me også ha, Ååååå dette kommer til
å bli så fint! Har siklet lenge på de krukkene hos MesterGrønn, men eg syns de var litt dyre! MoHaaa
Ja de store koster fra 1.000 – 2500,- kr!!

Håper regnet holder seg unna ut over dagen for da blir det plantings på terrassen! Fikk en STOR Lavendelstaude som eg skal plante i den “lille” av krukkene så nå har me masse Lavendel!
Mmmm Deilig! Nå kan me også med trygghet kjøpe en av de store sekkene med LekaKuler hehe
Har frem til nå bare kjøpt de små, men her trengs det virkelig mye! È heilt øvejidde eg! *ler*

Når me kjører mor mi hjem skal me hjelpe henne å fylle de store pottene så er det bare for henne
å dulle og plante opp i så nå blir det nok blomster hos henne også til 17.mai 🙂

Etter alt dette skal eg dale ned her i stolen med et salig smil, legge beina høyt og bare strikke 🙂
Har kun få cm`er igjen på bolen og armene med sine få masker kommer nok til å gå fort 🙂 Skal også ta
å sende inn en bestilling på et gult og et oransj Kauni sånn at eg kan få ferdig Still Light`en min 🙂

Tror dette blir en Fin-Fin søndag eg 🙂


KOS DEG OG
NYT DEN DU OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei ganske ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #strikkekjole #housedressing #stiligstrikkekjole #sommerkjole #høstkjole

2 kommentarer
    1. Et lite tips når dere fyller leca i krukkene, legg en fiberduk over før du fyller på jord, så er det enkelt å bytte jord uten at røttene har kommet ned i lecaen og filtet de sammen 🙂

    2. Monika: Jepp, eg er blitt veldig flink etter hvert hehe For noen år siden fylte eg bare krukkene med jord og da ble det bare sørpe hehe Heldigvis er det også drenering i disse store krukkene 🙂 Er blitt som en unge i godteributikk med begynnende grønne fingre, eg er en mester til å spør om alt når eg er på gartneri 🙂 Kjekk “hobby” 🙂 Nå HÅPER eg bare på en FIN-FIN sommer 🙂

Siste innlegg