BARNEHAGEBARN – STRIKK HVERDAGS PLAGG


Myla Vayner
 

HVA trenger et barnehagebarn i boksen på hylle? Ja i garderoben på barnehagen?? Jo, det skal eg fortelle deg: ALT mulig! Fra Topp til Tå og helst flere av hver! Er du så heldig å ha noen småbarn i din omkrets eller familie så er det bare å begynne å strikke! Bare noen måneder til det nye barnehageåret starter, det samme med skoleåret! Barneskoleelever trenger også litt diverse i ull og det er PLENTY
å velge i, bare til å frotse i vei 🙂 Det er også gøy å bruke farger på slike klær, de små ELSKER det
og benytt anledningen så lenge du har muligheten til å bestemme farger! Det er så gøy!

Har plukket ut litt småting som er høyst nødvendige og det gir deg mange koselige strikketimer, vet at det blir en del plagg på meg fremover! Det dukker nok opp litt Barnehagebarn inn i mellom frem over 🙂 ENJOY!

 

 

STRAIGHT ARROW HAT
Bildet over
Str newborn – Voksen
Halsen på bildet finner du
HER!

 

 

 

 

 

 



Tincanknits

 

THE WORLD`S SIMPLEST MITTENS
Str Barn til Voksen
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 



Georgia Nicolson

Denne har eg strikket flere av! Knalldeilig bare over en strømpebukse og genser, eller ullundertøyet!
Ja til å svinse rundt inne i barnehage med 🙂

 

 

MILO
Str Newborn – 6 år

 

 

 

 

 

 



Kate Davies

Hvem liker vel ikkje ugler??

 

OWLET
Str 6 mnd – 10 år

 

 

 

 

 

 



Tincanknits

 

FLAX LIGHT
Str 0-6 mnd til Voksen XL
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

* * * *

Ahaaa Ååååå INGEN må nå i allefall si at hagearbeid ikkje er trening! *ler* Våknet stiv som et stokk
og hadde problemer med å strekke ut armen fra under dyna for å skru av alarmen i morges! Snakk om å ha en stokk fra bakhodet, ned i hælene og ut i armene! ALT er stivt! FULLSTENDIG! Oj Oj Oj!
Til gjengjeld fikk eg da gjort MYE da både hos mor mi og her hjemme, men det blir INGEN snarlig reprise på det hehe Fy søren det er vondt når man blir så stiv!

Skal gjerne kjøre mor mi til kiropraktor i dag, men eg vet ikkje om eg kommer meg ned til bilen! Hu har byttet kiropraktor fra Stavanger til her i Tananger for da kan hun få dekket Taxi på dager hun ikkje kan kjøre så den ordningen må settes i gang for eg orker ikkje styre flere ganger i uka.

Mer enn det blir i tilfellet ikkje gjort fra min side i dag! Ja bortsett fra å strekke/tøye og strikke 🙂 Samtidig som eg kjører mor mi svipper eg innom å henter DibHassan og så MÅ eg bare sjekke om de har små Trollhassel på MesterGrønn! Hvis de koster mindre enn det hvite i øyet tror eg bare eg MÅ ha en! På EdenesHage hvor me var i går syns eg de var ganske så dyre for noen stive pinner uten krøller….ja prisen startet på 499,- for de små, men nå var det Vrihassel og noe Rødhassel greier 🙂

Ellers er alt ved det normale her, ja arbeidfolk ramlet inn døra litt over kl 8 og det hørtes ut som han muligens blir ferdig i dag!?!?! Er det sant!?!?!?? Hadde jo håpet at taket også ble malt nå, ja slik som me har blitt lovet i 3-4 år, men, det er vist fint og helt IN med “Lappetak”….Utrolig egentlig!

Jaja på strikkefronten i dag får eg nok startet på en arm og siden eg strikker str 1 år er det ikkje lange biten som skal strikkes 🙂 Muligens eg bare starter på genser nr 2 etterpå 🙂 Kjekk genser 🙂

Ahaaa sitter her i senga med alle dynene å blogger hehe Vinduet på vid gap og sola rett inn! Mmmm
Deilig med VÅR og sol! Værmeldingen er endret fra forrige uke og nå ser det ut for at det blir OPPHOLD og antydning til sol på onsdag! HURRA!!!

KOS DEG OG HA
EN FIN UKESTART!

Go`klem fra ei STIV Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrifter #barnehageklær #barnehagebarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten

0 kommentarer

Siste innlegg