GRATIS TEPPEOPPSKRIFT – SUPERT FOR NYBEGYNNERE


Frankie Brown

Her kan du strikke så mange lapper du vil, i akkurat det garnet du ønsker og ikkje minst kan du bruke favoritttpinnene dine! Garn eg personlig kan anbefal til gode langlevende tepper er Safir, Vestlandsgarn, Østlandsgarn, Sportgarn, Rubin og lignenede. Selv liker eg best å strikke i vanlig ullgarn, altså ikkje i superwash. Det er litt sånn smak og behag 🙂

 

Har skummet gjennom oppskriften og her trenger du KUN å beherske Rett og Vrang, så det kvalifiseres som Nybegynnerstrikk og et SUVERENT Film/Seriestrikk 🙂 Hvis du ennå ikkje har sett f.eks “Orange Is The New Black” anbefaler eg den og disse lappene, sesong 5 kom i går, dvs du har hele 5 sesonger å koser deg med og etterpå har du et GALtøft teppe 🙂 Teppe har en liten herlig finurlig vri, akkurat passe slik at det ikkje bli kjedelig! Frykt INTET, det er forklart i bilder hva du skal gjøre 🙂 Oppskriften er GRATIS så her er det bare å hive seg rundt og ta FRI!
Fri fra hverdag og stress, Kos deg og NYT!



Frankie Brown

 

CORFUROY
Bildene
Strikk så mange lapper du vil

 

 

 

* * * *

Ahaa nå har eg fått i meg en liten Schawarma og det er som ALLTID like godt! Fikk SUPRISE besøk også!! JuHuuuu SÅÅåå KOSELIG! Wenche og mannen er i Stavanger for å få med seg FlyShowet
og da er veien kort bort til oss og det var så koselig! (Finner ikkje bloggen din Wenche så eg får ikkje linket til deg!) Ikkje ofte me har sånn besøk så dette satt eg stor pris på 🙂 Wenche er opprinnelig fra Sola, men har nå bodd i Volda i mange år og eg traff henne en gang i tiden på HobbyBoden! DET er ganske mangen år siden hehe Begynne me å bli gamle eller??? Næææææ! Kan eg ikkje tro!!

Selv om det ikkje er så mørkt har eg nå i allefall tent litt lys, ja for det er jo kwell uansett! I morgen blir det tidlig opp og tidlig avgårde! DibHassan og de skal leveres i Kongeparken FØR kl 10!! Jøss, det kan bli hardt å stå opp gitt, må nok legge meg TIDLIG! hehe Planen er å ha med kaffi og mat for så å bare legge ut på biltur, hvor me ender er ikkje godt å si! Håper på SOL og opphold 🙂
Dvs me får ikkje med oss FlyShowet i morgen, jaja…

Nå er det bare å svinge ei ny kanne med kaffi, legge beina høyt og TA KWELL!

NY KWELLEN
OG KOS DEG!

 

 

Hvis det ikkje kommer noe blogginnlegg i morgen tidlig er det ikkje noe galt, men da har eg ikkje hatt tid hehe I steden for kan du jo bli med oss på tur via SnapChat (vibbedille)

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #strikketeppe #nybegynnerstrikk #gratisoppskrift #ullteppe #tidsfordriv #enkelstrikk #topplisten #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg