FANTASTISKE STRIKKETEKNIKKER


Svetlana Gordon

 

Ja, nå er det LOV å måpe! OMG så mye lekkert! Dette er liksom bare til å strikke! Kjenner eg
får litt prestasjonsangst, men fy søren det ER gøy å prøve noe nytt og som du vet så kan man,
om man tillater det, utvikle seg i det uendelige innen strikking – Det er ingen ende!

Ikkje være redd for nye fremmede ting enten det er på norsk eller engelsk! Ta heller en Pippi:
“Dette har jeg aldri prøvd så det får jeg sikkert til!”

 

Oppskriftene i dette innlegget er alle på Hals og/eller sjerf, men det du evn kan gjøre er å prøve det ut, lære teknikkene som er brukt for så å bruke det på noe du vil strikke. Man bør samle på gode, flotte teknikker på lik linje som med oppskrifter 🙂 Det er mitt Tips 🙂

 

 

 

JEWEL DRAGON II
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Svetlana Gordon

 

POISON IVY

 

 

 

 

 

 

 



Svetlana Gordon

 

SCARF ORNAMENT

 

 

 

 

 

 

 



Svetlana Gordon

 

SCARF CHECKERED

 

 

 

 

 

 

 



Svetlana Gordon

 

SNOOD BARCELONA

 

 

 

 

* * * *

Jadda, da er det et faktum: FERIEN er i gang! Eller helt egentlig så starter den jo først på mandag, men fy søren for en herlig følelse det er nå! HelgeKosen er i hus og beina er hevet høyt her eg sitter
og NYTER det i Go`stolen 🙂 DibHassan har vrengt av seg Levis`en og fått på seg pysjbuksa så han er fullstendig klar for 2 mnd VELFORTJENT ferie 🙂

I dag gikk Ali og eg litt amokk i Ostedisken her nede! Mmmm i morgen blir det, Ost, Kjeks, Grønnsaker
og Frukt til LørdagsKosen og en invitt er sendt til Amira også, Ja HALLO! Hun og eg må virkelig få tatt revange på han DibHassan i Monopol! Me gir oss ikkje! Hun skal på jobb da i morgen
så me får se hva det blir til 🙂

På strikkefronten er eg nå straks klar for å starte fellingene på TørkleLua, går fort det siden det er så lite, der etter skal det og kjolen vaskes før eg kan få det ut til den lille mottakeren 🙂

Sånn Ellers har eg fått ordnet meg en skikkelig GOD Frisørtime hos Floke på mandag og eg gleder meg virkelig! Skal både klippe og ha i litt farge, freshe meg opp til sommeren 🙂 Satser på fint vær for ingenting er som en rusletur i Stavanger om været tillater det 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE ETTERMIDDAG
OG FREDAGKWELL

Go`klem fra ei Vibbedille i Hvilemodus 🙂

#strikk# knit #strikketeknikker #spennendeteknikker #vakkerstrikkekunst #krevendestrikking #pattern #strikkeoppskrifter #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #flokesalong #flokefrisør

1 kommentar

Siste innlegg