LUKSUSDAG HOS FLOKE OG HÅRET FLAGRET!

//Sponset


Sallan men eg fikk mange hisspige Snap i dag da eg la ut et bilde av meg halvveis i klippen hvor håret gikk AV ca 2 cm under ørene! Jøss for et engasjement! HAHA Jadda, eg har klippet GODT av håret, men GAL er eg ikkje hehe

Når eg møtte opp hos Floke Frisør i Klubbgata i dag rakk håret meg midt på rompa! Det syns eg selv er litt for langt, men nå rekker den meg akkurat ned på hoftene! HAHA YESS eg lurte ganske mange MoHaaaa Men JA, noe av håret går bare ned under ørene så Eirin klippet det ganske godt og flott opp helt etter MITT ønske! Du ser det, eg har bestilt en varm sommer med mye bading
og da er det bedre med et lettere hår 🙂


Med en gang man klipper opp et veldig langt hår blir det straks mye mer liv og eg slippet at det henger 1 meter håret i ansiktet til en hver tid 🙂

Eg har forsikret meg om at eg kan donere håret mitt når eg klipper meg hos Floke, men da må det være ubehandlet + at eg da vil ha ALT like langt når eg gjør det!!! Ja dette har eg tenkt på lenge,
men tiden er ikkje DER riktig ennå 🙂 TENK på hvor lykke noe kunne blitt med MITT hår??
Helt FANTASTISK å tenke på
<3 

I dag har eg altså klippet det godt opp + eg har farget det i bunnen og fått bort de små grå 🙂

Dessuten fikk eg for første gang stelt og farget bryna mine! DET ble eg VELDIG godt fornøyd med! Bryna mine ser veldig tynne ute etter at de er formen fordi eg har en del blonde hår, men jaggu syns eg de ble flotte med en dæsj farge på seg 🙂 *Meget Fornøyd*


I dag fikk salongen til Eirin, nemlig FLOKE i Klubbgata 1 Stavanger BEVISET på at de nå er
en 100%
GRØNN Salong! JuHuuuu


GRATULERER så MYE!!!
 

Det er som eg har sagt blant annet dette med lukten ved f.eks farging, striper og permanent;
Eg gikk ALLTID hjem med skikkelig dundrende hode og halveis i svima, nå er det bare HELT vidunderlig! Les artikkelen til Byas
HER! Eirin satt i intervju i dag da eg kom 🙂 Skikkelig spennende!

Over alt hvor eg møter folk og får kommentarer på håret skravler eg i vei om denne salongen for det er virkelig viktig at alle får vite at de slettes ikkje trenger pine seg lenger om de f.eks ønsker blonde striper! ALT lukter bare helt HIMMELSK hos Floke!


Det er ikkje bare håret som får en naturlig behandling, neida, Eirin har også nå fått SMINKE i salongen! I første omgang er det til “eget” bruk ved f.eks Brudesminking, men dette skal etter hvert kommer for salg og eg skal FØRST i køen hehe Virkelig deilikat og lekre saker!


SJEKK Designet da! Dette er ekte Bambus og vettu hva som er kjempelurt?? Når du f.eks blir tom for leppestiften, ja da kjøper du kun en ny Refill!! Smart ikkje sant!?!?
Snakk om å spare Naturen dobbelt opp 🙂 *Elske på det*

Som du skjønner så er det til FLOKE du skal neste gang du skal stelle deg på håret! Det er slettes ikkje dyrere å gå der enn hos en “vanlig” frisør og kvalitetet på farging og striper er det absolutt INGENTING å sette fingeren på, ja du ser jo mitt hår! Flotte striper og skjønn farge, ALT er planter!
Ja dere som plantefarger garn kjenner jo til dette, ingenting å utsette på fargene 🙂

Det finnes etter hvert ganske mange Floke Salonger her på vestlandet +
det er en i Oslo og Fredrikstad 🙂

Har du en i nærheten, ja så sjekk den ut!

* * * *

Ble ganske hektiskt fra eg gikk fra salongen, du snakker meg om å STÅ I KØ! For deg som er lokalkjent så vet du at der er umenneskelig å bruke 1 timer og 15 min FRA Jorenholmen og opp til Tasta! OMG! Eg skulle innom Amira på jobben med noe eg hadde kjøpt for henne på Søstrene Grene + hun skulle ta bilder av meg. Det ble noen bilder litt sånn full fart i P-Huset, ikkje alle ble like bra,
men det kan være utrolig stilig å ta bilde slike steder. Eg måtte bare FLYYY av sted og kl 17.15 ramlet eg inn dørene hjemme KUN for å skifte sko! JuHuuuu Dr.Martens i posten *KONGE* Der etter var det bare å pakke gutta i bilen og fyge avgårde til Graderinga! Den skal eg fortelle om i egen innlegg 🙂 

Nå er det kwell og eg trenger å puste ut!

 

 

 

 

 

Ha en fortsatt fin kwell
og ha en riktig GOD NATT 🙂

Go`klem fra ei MEGET Fornøyd Vibbedille 🙂

#flokefrisørstavanger #flokesalong #grønnsalong #godkjentgrønnsalong #naturprodukter #natursminke #langthår #stripetehår #fargethår #stellogfargingavbryn #megetfornøyd #byas #intervju #luktfriprodukter #supertforallergikere

5 kommentarer
    1. Håret ble flott, og du minnet meg på at jeg måtte ordne bryn denne uken, nesten et “must før man drar noe sted….og en slik salong skulle jeg gjerne ha gått på…
      Jeg synes det var bra du ikke klippet mer, voksne damer klær ofte bedre langt hår enn det kort-korte

    2. maiken: Eg er enig med deg i ang hårlengde og alder selv om eg har hørt av flere at eg er for GAMMEL for langt hår haha Eg er nå bare 46 så eg syns det går helt fint 🙂 Trives mye bedre med langt også så TAKK skal du ha 🙂

    3. Fin klipp og flott farge. Skulle gjerne hatt en slik miljøvennlig frisør nær meg etterhvert.
      Har hele livet hatt langt hår selv, og vil bare komme med en kommentar om at det i mange tilfeller vi voksne damer selv ikke kan velge annet enn å klippe av og barbere bort håret før det går av seg selv, og det tar ganske lang tid å gro ut igjen. Så det er ikke alt man ser som er et frivillig valg. Kommentarer om at langt hår på voksne damer ikke er passende trodde jeg var gammeldags, nå er det jo veldig vanlig, og jeg føler meg temmelig “ut” med min foreløpig ufrivillige korte frisyre.

    4. Heidi: Ja skjønner hva du mener. Mitt hår gror temmelig fort og det er derfor at eg før eller siden kommer til å donere det bort til nettopp noen som har ufrivillig kort hår. Syns det er en fin ting å gjøre <3

      Selv syns eg kort hår kan være snaisent og eg har i mange år hatt det selv, men det krever ofte frisør noe eg ikkje alltid kan ta meg råd til. Nå er eg så heldig som blir sponset av Floke og kan der med ta skikkelig vare på det lange håret

Siste innlegg