EG SER STJERNER! – SKIKKELIG LEKRE DESIGN


Winterludes Dolls

Ofte når man står veldig tidlig opp etter KUN ca 3 t på øyet ser man mange former for stjerner!
Når man så ramler over go`saker som dette ser man i allefall stjerner! Ahaaa den første her skled rett inn i min samling kan du si! Den var skikkelig lekker! Det eg EGENTLIG kunne trengt til høsten var en ny strikkejakke….spørs om eg ikkje bare må plukke frem den Rosa/Grå Hverdagsjakka igjen! Har bare fra armene og ned + selve ermene 🙂 Veldig overkommelig må eg si 🙂 *Skjerpings*

 

BLÁFJÕLL
Bildet over
Str XS-XXXL
Kan strikkes i Brooklyn Tweed Loft

 

 

 

 

 

 

 



Jennifer Steingass

 

TELJA
Opp til 148 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Jennifer Steingass

 

SIGRÚN
Opp til 153 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Tror i grunnen DibHassan var ekstremt trøtt kl 6.30!
Det er meget skjeldent at me får ta et bilde av han hehe Garanter ikkje våken 🙂

5 på 7 parkerte me ved ByTerminalen i Stavanger og da sto bussen der 🙂 Me fikk stablet både han
og bagasjen i bussen, Kyss, Kyss og hadet! Det siste eg sa til han var: “Kos deg og ikkje BREKK noe!” Ja nå får det virkelig holde på den fronten syns eg: Han har brekt leggen (Under lek med Amira i en alder av 1 år), 2 brudd i nesen som 4 åring (Selen sviktet i Radiobilen i Kongeparken) og nå sist; Armen i Gymmen på skolen. Den kvoten er OPPBRUKT!

Er sikker på at han kommer til å få det KJEMPEKJEKT! Det er i følge hva eg har lest strenge regler på denne Leiren og ingen får gå alene noe sted og det er eg virkelig glad for. Det er trening 2 ganger pr dag, totalt 4 timer + det skal være RO kl 21 og lyset av kl 22 🙂 Mye trening krever MYE søvn 🙂
Vil tror han  kommer til å trenge ferie etter på hehe Gleder meg til å høre referat!


Rart å komme hjem til TOM leilighet! Har vel egentlig aldri vært så lenge uten
noen av ungene hjemme! Merkelig følelse!

Men etter ca KUN 3 t søvn tror eg bare eg dukker galant under dyna igjen og SOoOVER! Eg la meg
i 01 tiden i natt, lå lenge våken (redd for å forsove oss) Våknet som et LYS kl 04.30 og trodde me var sent ute, der ette lå eg å ventet på at klokka skulle ringe kvart over 5!
Ja, da har eg virkelig lov å være trøtt! Heldigvis var Ali oppe før meg for da var kaffien klar til meg hihi

Me tastes nok i løpet av dagen vil eg tro 🙂

 

 

 

 

 

 

NYT DAGEN!
HER SKAL DET VISST BLI SOL!

Go`klem fra ei meget trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #knit #genser #kofte #pattern #strikkeoppskrifter #mønsterstrikk #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #taekwondo #treningsleir #busstur #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar
    1. I dag har et gjort som deg og telt opp antal pågåande prosjekter. Det blei 14 stk – det var meir enn dobbelt så mange som eg hadde tenkt. Eg begriper ikkje korleis eg havna her. Bestandig har eg hatt ei grense på max 5 strikke/heklearbeid om gangen. Men her er det både umonterte kofter, 1/3 ferdige hekledukar, babysokkar som eg ikkje får til å speilvende, tommeltott på vottar…. Trøsten får vere å tenke på at andre har fleire ting enn meg. Til jul skal eg klare å komme ned i 5 ting 🙂

Siste innlegg