SOMMER SJAL – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER


Maria Samuelsson

 

Fikk et ønske om sjal strikket med flere farger så da er det bare å vipse opp noen fra vårt naboland i øst: Svenske Strikkeoppskrifter 🙂
Disse 3 strikkes i tynt garn, ja du kan f.eks bruke Holst Supersoft og Tynn Alpakka fra Drops 🙂 DA snakker me deilig sjal altså! Har ikkje tall på hvor mange eg har strikket i Tynn Alpakka! Ååå det blir så deilig + det blir HEL årssjal!

 

 

GARNOMERAS LILLA KRÅKA
Bildet over
Svensk Oppskrift

 

 

 

 

 

 


Maria Samuelsson

GARNOMERAS OAK LEAF TRIANGLE
 

 


Maria Samuelsson

GARNOMERAS MASKROSSJAL

* * * *

Sånn *Klapser i hendene* Nå har me spist deilig middag og eg har fått ny kaffi i koppen!
Fullstendig klar for å plukke opp litt masker rundt en arm og strikke bånn gass nedover X 2 🙂
Eller kaaanskje eg i løpet av kwellen legger opp til ei SØT Bleiebukse?? Hmmm Garnet ligger her
å formelig vibrerer….får se hvor lenge eg klarer å holde meg MoHaaa

Nå er skyene begynt å bygge seg opp her etter en deilig soldag! I morgen blir det mer skyer men det skal opp i hele 18-20 grader! DEILIG! I dag var det opp i 18 så vidt, men lå på det meste rundt 14 så den store sommervarmen uteblir enn så lenge….sukk…jaja

KOS DEG I KWELL!

Go`klem fra ei Vibbedille i KoseModus 🙂

#strikk #strikking #Knit #knitting #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #gratisoppskrift #svenskstrikkeoppskrift #sommersjal #sjalityntgarn #deiligesjal #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

2 kommentarer

Siste innlegg