PRIDE: VANSKELIG ELLER BARE VELDIG ENKELT? – PASSENDE OPPSKRIFTER


Hanna W.

Det er både vanskelig og veldig enkelt å skjønne at noen syns at dette er et vanskelig tema, ingen tvil! Men det er bare når noen har problem med det så er det så VOLDSOMT syns eg!?? Ja det er faktisk nesten sånn at de ønsker død over disse menneskene! Syns det er så trist og leit for det eneste de homofile vil er å kunne vise sin kjærlighet på lik linje som oss hetrofile,
HVA er så forbanna vanskelig å skjønne?? Ja sånn EGENTLIG!??

Og HVORFOR skal ikkje 2 homofile få vise sin kjærlighet på åpen gate UTEN at noen må skule
og mumle?? HALLO!? Det er da for søren 2017! Takk og pris for at det har blitt så mye bedre,
men det kan fortsatt bli enda bedre!

Hvorfor skal unge virkelig slite med å være åpne?? Hvorfor skal det være så vanskelig? Hvorfor må enkelte mennesker gjøre det ubehagelig slik at mange fortsatt lever i det skjulte?? Eg kjenner flere som er homofile og har hørt de tøffeste historiene, ja det er til å grine av! Stakkars mennesker!

Det er vel da slettes ikkje noe nederlag om sønnen/datteren i huset er homofil?? Eg kan etter beste evne IKKJE se problemet! Blir skikkelig lei meg når eg hører voksne folk bli helt knust, ja for de ser hele familien gå i oppløsning, ja de får ikkje barnebarn etc!

Hæ?? I dag liksom? Barnebarn? Klar du kan få BARNEBARN!?? Men du? HVA er egentlig viktigst?
At barnet DITT er lykkelig eller at DU får barnebarn?? Eg bare spør…I dag er dessuten ALT mulig!

Ta åsså hekle noen hjerte og SPRE litt masse KJÆRLIGHET <3 

 

 

 

PRIDE HEART
Bildet over
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 



Aileen D-A

 

 

PRIDE DELTA

 

 

 

* * * *

Ok, 1 dag igjen! JuHuuu i morgen blir det tur på oss! JuHuuu Stord here we come! Må søren meg huske å sjekke ferjetidene i dag! Akkurat som eg føler på meg at ferjene fra Mortavika – Arsvågen går ganske ofte? Men tror eg skal sjekke likevel, hvis eg har skjønt kartet riktig så er det kun 1 ferge me på ta eller? og 2 undersjøiske tunneler? Ja me må jo gjennom den berykta Rennfast, men i følge kartet TROOR eg det er en til? Nærmere Stord? Noen som vet? Jaja må uansett legge kjøreruta inn på mobilen så eg satser på at me finner frem hehe HELDIGVIS trenger me ikkje starte så utrolig tidlig!
Får ta med ei kanne kaffi, litt niste og strikketøyet 🙂 Blir nok en fin tur

Siden me er på hjul stort sett hele morgendagen blir det nok å hente hjem HelgeKosen i dag! Jaja nå MÅ me uansett ned for eg må på butikken og apoteket for mor mi… Utenom det i dag MÅ eg seriøst få vasket gulvet inne hos DibHassan! Rommet er fint, ja han rydda faktisk før han reiste og eg tok skapet hans i går, men GULVET, det er virkelig noe for seg selv! Eg skjønner ikkje, eg gikk barføtt der inne
i går og det er akkurat som om det er et lysegrått belegg der inne!? Hva i huleste liksom! Det kan nesten virkelig som om støvet er blitt trøkket NED i parketten hehe Er DET mulig!??
Han har en diger Gaming Stol som ruller rundt på hjul så eg tror det er en sammenheng?? Merkelig!
Jaja VASKES må det, eller rettere sagt; SKUREST!

Sånn ellers på strikkefronten går det unna med den der Bleiebuksa! Fikk nå strikke forhøyningen bak
i går kwell før eg måtte ha en pause og ordne en Selbu Tommel for mor mi! Arg! Det er faktisk noe av det verste eg gjør, er jo en grunn for at eg ikkje har strikket så mange par selv hehe Hun har strikket 10 par og gjett HVEM som fikset tomlene?? Ja riktig; MEG! Nå har hun visst bestemt seg for ikkje
å strikke noen flere hehe Får sette henne på noe annet nå frem over tror eg 🙂

Tja, tro om eg ikkje bare skal hoppe i buksa å få unnagjort den handlinga? Ali var ikkje god i går og lå hele dagen, håper han er bedre i dag slik at me kan gå sammen 🙂 Kjekkere det 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE DAG DU OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #pride #regnbue #fordommer #likkjærlighetforalle #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #prideuka

5 kommentarer
    1. Hei, det e berre å følge E39 så kjem du til stord. Tar ca 3 timer fra Stavanger, trur eg. Det er ei fin øy. Det stemmer at der er en lang tunnel inn til stord. Då er du komt nesten til Leirvik. Er nok skilta til Bergen . Kos dokke på biltur i morga

    2. Eg vil gjerne markere alle personars rett til å sei si meining, vere den ein vil og bedrive det dei vil på sitt soverom. Bare husk at ein spør den andre om tillatelse – alt som foregår innanfor kardemommebylova (du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, og for øvrig kan du gjøre hva du vil) er innanfor etter mitt hode. Nei til sjikanering, ja til raushet! Det er ikkje alt eg forstår meg på, det er mykje eg ikkje vil prøve og vil halde avstand til – men vil andre så er det greitt nok for meg. Dette stripete sjalet såg jo greitt ut… det kan jo bli eit fint prosjekt når eg igjen er nede i 5 prosjekt. God tur nordover – det hender eg tar kystbussen oppover, og det er ein fin tur!

    3. God tur ril Stord. Hvis du har anledning bør du ta deg tid til en liten stripe i Borggata. I starten av den ligger det en flott blomster / garnbutikk. Dama som driver den er utrolig koselig, og det går fint an å kose med nøstene … Ingen kjøpeplikten der … God tur og kjør forsiktig. Det er mye fint å se så dere får nok en fantastisk tur

    4. Solveig: Takk for herlig tips 🙂 Får se hva me får tid til. Graderingen starter kl 12 og det tar noen timer så det spørs om me får så mye spaseringstid hehe Men litt må me jo kikke 🙂

    5. Fantastiske Pride-hjerter! Jeg har skrevet innlegg i dag om viktigheten med Pride og jeg tror sannelig jeg skal sette meg ned og lage noen Pride-hjerter! Takk for gratis oppskrift 🙂

Siste innlegg