GENSEREN SOM PASSE ALLE! – GENUINT SMART OPPSKRIFT


Nicola Susen

 

Endelig en genser til av Nicola Susen og den sklir galant rett inn på ei av listene mine hvor de fleste andre gensrene hennes ligger! Absolutt en designer eg har sansen for! Ikkje bare har hun skikkelig stilige gensere og jakken, men hun har også kule bilder 🙂

Pga av måten denne er strikket på oppgis det ikkje en eksakt størrelsen, fordi denne strikker du etter din egen kropp! Genialt altså! Ved hjelp av denne oppskriften slipper du å sjonglere mellom 2 størrelser for å få den til å passe 🙂 Genseren har en spesiell konstruksjon slik at den vil passe til ditt hode, armer og omkretsen på brystet ditt! Dette gjør at du får en super basic modell som passer alle 🙂

Flexi strikkes Top-Down og man starter med dine Hodeomkrets, økingene for armer og kropp strikkes seperat slik at alle 3 delene er konstruert til at de passer nettopp til DEG! Helt GENIALT FANTASTISK spør du meg 🙂 Genseren er strikke i Wollmeise, noe som eg har, og eg VET at strikker man i det garnet får man virkelig en genser som henger fint fordi de er litt tyngde i det garnet….*Drømmer* Har virkelig lyst å prøve meg, hva med deg??

 

Husk å tenk på MULIGHETENE ikkje BEGRENSNINGENE!

 



Nicola Susen

For en FANTASTISK blåfarger! Eg er ikkje fan av blått egentlig, men denne! WOW!

 

 

FLEXI
Bildene over
Passer Alle

 

 

* * * *

Har i grunnen vært et deilig søndag! Foruten å ganske snart være ferdig med den Bleiebuksa så eg en veldig bra film på Netflix; Woman In Gold 🙂 Likte den veldig godt selv om eg ikkje er helt fan av denne type filmer, ble i grunnen overrasket av meg selv og JA ble ganske rørt noen ganger 🙂

Det har vært en rolig søndag, alt er relativt, men Amira kommer i morgen i steden for da og da skal eg som sagt GRUSE både hun og DibHassan i Monopol! YOU BET!

Tidligere i dag var det meningen mor mi skulle komme en tur så eg laga ei diger gryte med Risengrøt, men alle er ikkje like tålmodige så hun skal på middag hos min søster, Anyway, eg har fått ryddet litt og vasket(kokt!) en diger maskin med håndklær og hengt opp så helt SØNDAG har eg ikkje tatt det hehe
Tenker vel at det også er på tide å pakke ut kofferten som DibHassan hadde med seg?? hihi
Skulle ikkje forundre meg at ALT ligger som da eg pakket det? Ja han er ikkje den som skifter FOR ofte på tur hehe Neida, men meste parten av dagene gikk han jo i Tae Kwon Do Drakten så behovet for vanlige klær utenom ei joggebukse og pysj var neppe så stort 🙂

Sitter å fundere på noe pynt til den der Bleiebuksa? Hmm brodere litt på den? Har noen Heklefigurer (applikasjoner) som eg heklet for et par år siden, sy på en slik? Ja eg føler litt behov for å gjøre noe mer enn å bare sy på et par knapper! Ser for meg at denne blir brukt over ei strømpebukse og en genser når hun frezer rundt hjemme i vill lek med storebroren og da kan den jo godt være litt gøyal!
Får se hva eg kan finne på 🙂 Nå skal eg ta å strikke den ferdig og SÅÅÅ må eg jo få vite hvor mange cm hun er rundt magen 🙂 Har strikket den som skal ha strikk i seg 🙂

Mmm Risengrøten falt i smak i dag og den var virkelig GOD 🙂 Lenge siden sist!
Dessuten blir det vel kald grøt med sukker til kwells! Nam-Nam

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT SKJØNN SØNDAG

Go`klem fra ei noe oppgitt Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #genser #sweater #genserforalle #fitall #strikkeoppskrift #oppskrift #nicolasusen #flexi #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar
    1. Wow, for en fantastisk fin blåfarge. Ble helt satt ut her. 😀
      Risengrynsgrøt er det sjeldent jeg lager her i huset, blir stort sett om vinter`n og rundt jul. Om sommeren går det mest i rømmegrøt. Dessuten har jeg ett kjeleproblem. Har induksjonsovn og svir alltid grøten, så enten så må jeg kjøpe nye kjeler eller ny komfyr…eller det enkleste og det er å holde meg til Fjordland. 😉
      Ha en fin søndagskveld. 😀

Siste innlegg