DEILIG HØSTGENSER TIL STORE OG SMÅ- STRIKKEOPPSKRIFT


Tin Can Knits

Alltid kjekt når noe fint finnes i så og si alle størrelser! Ja hvor koselig er det vel ikkje når far og en liten sønn har samme genser!?? En skikkelig GOD Høstgenser kan jo trenges både til store og små 🙂 TurtlNeck er deilig om garnet ikkje er for stivt. Til de små kan det være lurt å bruke et mykt garn som ikkje stikker siden små halser ofte er litt sarte og da er BIG Merino et godt garn 🙂
Deilig å strikke av er det også 🙂



Tin Can Knits

 

 

BOWLINE
Bildene over
Fra str 0-6 mnd og opp til 60″ som vil si 152 cm rundt brystet


* * * *


Halle min jemen men det regner ute i dag! Både opp, ned og sidelengs! STAKKARS blomstene min! De blir danglet hit og dit! Ikkje bare DET, me har en avtale INNE i Stavanger i dag! MIDT i rushet og det frister fint lite da det inkl å labbe gjennom nesten hele byen!!! OMG!

Sitter i tastende stund i KØ på telefonen til den tannlegen! Ja eg vil spør OM det er en liten sjanse for
å få en ny time om ikkje så alt for lenge! Ja så lite frister det å legge i vei + me har en del me skal gjøre i dag….me får et Pling fra mor mi når fryseskapet hennes er levert, da må me ned å få det inn
og montert, der etter skal me avgårde å hente den bestilte krabben til i kwell før me avslutter med
å handle…..TROR det er nok for meg i dag! Krysser fingrene for at eg får tak i tannlegen!

Å du hildrande du, men eg GLEDER meg til i kwell! Har ikkje spist krabbe siden i fjor sommer!
Egentlig en skam siden me bor rett ved havna i Tananger hvor det daglig selges nykokt krabbe!
Jaja jo mer nyter me den! Da me tok krabbe selv spiste me flere ganger i uka og Ali fikk nok og har ikkje spist det siden…tror hva me skal finne på til han i kwell??!?

Jaja, det er nesten på tide å starte bevegelsen av legemet og komme meg i ei buksa!
Håper virkelig eg får ordnet det med tannlegen!
Uansett, HelgeKosen skal i hus og det blir nok ei fin fin helg 🙂

Mulig du har fått det med deg, men i natt før eg la meg startet eg min egen Strikkegruppe på Facebook_ Koselig Strikking For Alle, det var litt av en jobb da eg sto opp, men akk så koselig!
Over 1.200 sto i kø for å komme inne og eg håper jo det blir mange flere 🙂 Bli med du også 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS FREDAG

Go`klem fra ei Sprudlende Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #tincanknits #høstgenser #gensertilstoreogsmå #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten

3 kommentarer

Siste innlegg