ENDELIG! -NY GENSER FRA ISABELL KRAEMER!


Whitney Hayward/ Design: Isabell Kraemer

 

Gjett om eg skal ha denne genseren!?? JU BETT! Eg elsker V-hals! For det første er det så fint
og for det 2. liker eg ikkje plagg som går opp til halsen- da er denne helt super! Nå ble eg så gira her, ja det er nesten så eg er på vei inn på Garnrommet! Orginalt strikkes denne genseren av et garn blandet av Ull og Silke, ja du finner det
HER om det kan friste, men eg er sikker på at eg har noe som passer der inne på hyllene mine! Problemet å er vel heller om eg har en ledig og passende pinne!?? Når DET er et reellt problem, ja da er Turnus Gruppene mine blitt så alt for store…Sukk…Jaja sånn er det jo å være en strikke omtrent på heltid hehe Baksiden på en måte *ler* Da må eg enten frigjøre noen pinner…
eller kjøpe noen flere…

 



Whitney Hayward/ Design: Isabell Kraemer

 

Eg elsker Isabell Kraemer sine design for sin enkelhet! Ja de er så rent og pent liksom, men alle har en genuin løsning på enten den ene eller andre måten! Tror eg har lært noe nytt på hver av hennes gensere eg har strikket og DET liker eg 🙂 Mønstrene hennes er ikkje vanskelig å forstå, de er meget godt forklarte så her er det bare å hive seg rundt og finne det du trenger 🙂


LARIMAR

Bildene over
Opp til 127 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *

Jadda, nå er det full fart nedover magen på Fana Jakken, fikk nemligen satt armene på tråd i går kwell og ut i fra hva eg fikk målt vil den passe ganske så bra 🙂 Dette lover så og si full klaff 🙂
Har også regnet ut mønsteret på masketallet eg har og det er ganske utrolig, men det stemmer!
Det er meget bra gjort når eg blander sammen 2 oppskrifter, bra jobba vil eg si hihi

I går kwell kom sola frem et lite øyeblikk før den duppet i havet og eg fikk rasket ut resten av Reddikene og plantet nye. De som sto igjen var ganske forvokst i bladene de sistene dagen med regn så noen av de ble kastet for de var nesten som treverk haha Satser på noe mer sol fremover slik at de alle de nye blir perfekte. Nepene ser flott ut nå, men skal gi de et par soldager sånn at de blir perfekte på størrelsen + at Vårløken har kommet seg godt i størrelsen, ser ut for at de tålte alt regnet!
Skal ta å nappe ut en del salat i dag som me skal ha til middag, det blir nok snadder!

Hvis eg bare ser på værkartet i dag ser eg nesten bare sol og en hvit sky og det lover bra for evn en tur til sjøen, men når man leser hva det står vil det blåser opp i kuling på kysten! Det er ganske typisk;
Når det regner er det vindstille og når sola titter frem blåser det ganske bra….Da burde det også blitt minst 18 grader og ikkje bare 12….JA eg savner litt av den sommervarmen! Det er faktisk nå 3 år siden
sist me hadde noe me kan kalle sommer…JA det er litt kjipt!
Takk og pris for kjekke strikketøy og GOD bøker!

Hvis eg klarer det skal eg fikse meg en hårvask etter på, fjonge meg litt! Jepp, for eg har nemligen planer om eg GOD dag samma søren. Rygg får være rygg og resten får bare være 🙂
Ingen, ikkje en gang været skal ødelegge en fin onsdag 🙂 SÅNN! Ferdig snakka 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG MIDT I UKA

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #larimar #topdown #vneck #ullogsilke #deiliggenser #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

0 kommentarer

Siste innlegg