DENNE HAR EG VENTA PÅ! – STRIKKEOPPSKRIFT


Caitlin Hunter

 

Sjekk denne da! Snakk om skikkelig sukkerspinn, tivoli og masse StrikkeLYKKE på èn gang! Eg er sikker på at denne er et EVENTYR å strikke! Ser så skamdeilige ut! Strikkes i deilige tynn merino,
link til orginalgarnet under neste bildet 🙂 Oppdaget denne tidligere ei uka, men da bare som en fristelse uten link til oppskrift, men NÅ Kan du og eg snappe denne lekkerbisken til oss!

Kom over Caitin Hunter i fjor sommer da hun la ut DENNE Go`saken og har følgt henne siden
og hun har en del deilige design altså! Verdt å sjekke ut 🙂

 

 


Processed with VSCO with a9 preset
Caitlin Hunter

 

Hvis du ønsker å kjøpe GarnKit til denne genseren i de mest MAGISKE fargene bør du virkelig
ta en titt
HER! WOW! For noen eventyrlige farger! *Sitter på hendene og har gjemt Visa`en*

 

 

SUNSET HIGHWAY
Bildene over
Opp til str 56″

Benytt deg av tilbudet FØR 20.juli og få 15% ved bruka av rabattkoden: “SUNSET15”

 

 

 

 

 

 

 


Processed with VSCO with c1 preset
Caitlin Hunter

 

Denne har eg hatt her inne før, meeeen NYDELIGE ting kan neppe vises for ofte!

 

 

 

NINILCHIK SWONCHO
Opp til 211 cm i Body omkrets

 

 

 

 

* * * *

Oj Oj ble litt sent i går før eg lukka øya! En kombinasjon av en sofakwil og god bok på senga sørget for det, men ferie er ferie 🙂 Skulle jaggu gitt mye for SOL, 24 gr og hengekøye på terrassen!
Ahaaaa DET hadde rett og slett vært fullstendig KONGE spør du meg 🙂

 

Ser ut for at det blir en kjappis ned på shappa i dag også gitt….Tror etter å ha endevendt hele fryseren på jakt etter kjøttdeigen han Ali mente me hadde ga han bare opp hehe Men du og eg VET jo at mannfolk av og til er blinde! Ja det er rart det der altså! Her om dagen spurte eg om DibHassan gadd ta med seg en krem fra badet. Det er ei litt lita hvit tube med sølvkork, den står på hylla – DET var beskjeden, hva eg fikk? En store BodyLotion med GRØNN kork!! Hvordan får de det til? La meg si det da at tuben eg skulle ha sto RETT ved siden av….han har definitivt arva det etter pappa`en *ler*
En annen typisk ting er når de tar tannkremen ut av skapet, de skrur av korken, lar den ligge inne
i skapet mens de snur seg mot vasken, tar på tannkrem på kosten, legger tannkremen vasken, etter på er det merkelig nok KUN tannkosten som kommer inn i skapet sitt og når de forlater badet står også skapdøra åpen! Apropo skapdører, DER er DibHassan en MESTER! Når me står opp om morningen kan me se hva han har tatt/spist om natta hehe Jepp, for alle skapdørene han har vært innom står åpne! Kunne skrevet BOK om diverse “ManneTing” *ler hjertelig*
Ja eg må si eg SAVNER å ha Amira boende hjemme, da var eg iallefall ikkje i undertall hihi

Ser ut for at de kan bli en BRA Strikkedag i dag med tanke på været 🙂 Var litt tåke nå i morgentimene,
men mulighet for at sola titter frem om ikkje skyene overbemanner hele utsikten. Neste lørdag der i mot er det meldt mye mer sol så kanskje me kan øyne muligheten for en strandgrilling!??
Håper til stadighet eg for nå er me som sagt snart HALVVEIS i ferien!

Jaja eg får vel vel dra på meg et par sokker å stikke ned på Rema og få i hus den der kjøttdeigen,
er eg heldig så fikser han Ali middagen. Mye dill med den der taco`en syns eg 🙂 Etterpå skal eg for 3.dagen på rad sette på vaskemaskinen med de samme håndklærene……Ja eg har mine mangler
og feil eg også for eg er så heldig å fått utdelt en skikkelig GullfiskHukommelse….Kjipt egentlig!

Men du får finne på noe kos i dag da så skal du se at dagen slettes ikkje blir så verst!

KOS DEG OG NYT
HELE DAGEN!

Go`klem fra ei fornøyd og noe optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #caitlinhunter #strikkedesign #strikkegenser #himmelskgenser #strikkeblogg #strikkeblogger #merinowool #blogglisten #toppblogg #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger

1 kommentar

Siste innlegg