STRØMPER FRA EN ANNEN VERDEN!


Ursa Major Knits

 

La me sammen fortsette denne Fargerike og helt FANTASTISKE Galskapen sammen! La me kose oss og NYTE alt som ligger rett under nesa vår! Eg er så sliten av å dåne nå og mangen av dere dånte også da dere så det Forrige Innlegget mitt! Haha Eg elsker det!

Det som er EXTRA gøy er at mens eg nå satt å redigerte bildene her i dette innlegget fikk eg en mail fra Designeren, Crizzy, og hun var fra seg av begeistring for innlegget om sjalene! Hun takket
og bukket i det vide å det breie for omtalen og eg måtte for all del velge og vrake blant hennes mønster og hun skulle sende det til meg! Hvor GØY er ikkje det!?? SÅ til DU som tror eg er kjøpt og betalt;
Du tar så feil! Ingen av de som blir profilert her på bloggen vet om det i forkant, men noen ganger,
som i dag, får eg en tilbakemelding og de gir meg som regel noen mønster. Vit at dette er mer enn nok for meg, for ville eg tjent penger på bloggen, ja da hadde eg gjort alt på en annen måte. Men da er det faktisk ikkje sikkert DU hadde lest bloggen, skjønner? Eg vil heller at du, du og du KOSER dere her inne i steden for å lese om Ubetydelige saker og ting fordi EG skal tjene penger, skjønner?
Ok, fin, NYT og KOS deg nå med disse sokkene 🙂

 

Alle disse sokkene er strikket Tå/ Opp og det er GODT forklart i oppskriften hvordan du gjør dette så her har du noe du kan lære 🙂  Sokkene er strikket i både Schoppel-Wool Zauberball og Noro Sock – Hvis du vil spandere på deg et par skikkelig EVENTYRLIGE sokker så kjøper du deg et nøste når du har anledning. Men uansett hvilket garn du velger, hold deg til strikkefastheten 🙂 

 

 

SOCKODILE
Bildet over

 

 

 

 

 

 


Ursa Major Knits

 

CURLYWHIRLY

 

 

 

 

 

 

 



Ursa Major Knits

 

SOCKWORK ORANGE

 

 

 

 

* * * *

Jadda, da er det jo straks kwell igjen jo!?? Ali og eg tok en kjøretur in the rain og droppa innom både Rema og Kiwi og snuste litt rundt og spiste litt smaksprøver som var satt ut med litt av hvert 🙂
Noen Go`saker måtte jo også bli med oss hjem, så ja me koser oss uansett vær 🙂

TRODDE eg fikk Pyntebåndene til jakken i posten i dag, rev opp papiret og ble ganske skuffet da det bare var en rull med buksestrikk…..Eg kjøpte jo den fordi eg ikkje fant den eg hadde, når eg hadde bestilt den nye dukket den gamle opp, TYPISK!?? Tja nok så vanlig, men godt å ha 🙂

 

I morgen skal me ha oss nok en tur til Gjenvinninga på Forus og en liten tur ut til den Arabiske butikken på Sandnes etter litt Go`saker 🙂 Det er bare noen ting eg og me bare MÅÅÅ ha! Som f.eks verdens beste grønne Oliven med stein! Hekkan eg kan forspise meg på det!

 

Men som vanlig så GLEMTE me en liten ting på Kiwi så nå swipper eg kjapt ned på Joker før eg skal ha meg en dusj og få på meg Comfy klær for kwellen 🙂 Planen er å finne meg en god film/serie og rett å slett bare nyte hele kwellen 🙂 I dag har me gjort VÅRT og ferdig med saken! hihi

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIGE KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #pattern #strikkeoppskrift #sock #sokkerfraenannenverden #schoppelwoolzauberball #norosock #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten #blogg #blogger

1 kommentar

Siste innlegg