CASUAL OG STILIG – ISABELL KRAEMER


Isabell Kraemer

 

Eg sluker omtrent alt fra Isabell Kraemer rått altså! ALT er absolutt i min gate og alle hennes design står formelig i kø!!! Denne digget eg, ja akkurat slik eg gjorde med den forrige og alle før det igjen!
Selv om denne ser helt vanlig ut kan eg love deg at den byr på litt overraskelser og eg skal garantere at når du er ferdig sitter du tilbake og har lært noe nytt! DET er typisk for Isabell, man lærer seg alltid noe nytt! Ja, f.eks så har eg aldri strikket V-Hals ved hjelp av heftig W&T, har du? Nei, der ser du, snapp med deg oppskriften, ja og gjerne alle de andre – Kartoteket du da ender opp med
er rene skolen i strikking 🙂 I LOVE IT!

 



Isabell Kraemer

 

Genseren strikkes Top/Down, hvor alle “former” til forbi armhulen strikkes ved hjelp av W&T og når kroppen er ferdig plukker du opp rundt ermhullene til armene og strikker de nedover 🙂
Sømløst fra toppen av altså – Helt GENIALT!

 

 

ASHES
Bildene over
Opp til 146 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Tja, vet`kje nå eg, men det regnet da eg sto opp i allefall! Håper været som er lovet slår til for det skulle bli ei hvit sky med sol bakom – dvs at da kan eg plante ny salat og nye neper 🙂 Nå har me hatt deilig salat omtrent hver dag og når man blir vant med noe må man jo nesten fortsette 🙂

Ble ikkje så mye strikking i går kwell, eg ente opp med å sove i stolen her en times tid i 23 tiden!!
Ble en noe mer slitsom dag enn først antatt i går og eg krysser fingrene for dagen i dag 🙂

Våre planer er nå i allefall en tur på Gjennvinning HVIS sola vinner vel å merke! Herlig når man kan se at garasjen stilt og rolig omsider blir tømt 🙂 Ser en ende på det kan du si 🙂 Utover det må eg ta å prøve FanaJakken på for eg troooor eg er omtrent der lommene skal være, men eg har ikkje helt bestemt meg ennå, hmmm Får ta et nettsurf å se hvilke lommer eg finner 🙂

Men før eg begynner å bevege meg noe særlig skal eg ha meg en kopp kaffi sammen med han Ali som nettopp sto opp så får me legge litt planer, men som man veeet så kan planer plutselig endre seg!

MEN DU FÅR KOSE DEG
OG HA EN SKJØNN DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #oppskrift #strikkeoppskrift #isabellkraemer #ashes #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogger #blogglisten #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg