HER TRENGS DET STORT UTSTYR!


Allison Huddlestone

 

Eg har virkelig hatt lyst på et slikt STORT teppe, ja siden det egentlig begynte å dukke opp mønster på det, men eg tror eg vil slite med f.eks pinnenummer 25 som de 2 første teppene strikkes med! Føler jo eg får senebetennelse bare av tanken, men mulig det er verdt det?? Har du testet ut denne form for RisikoStrikking!?? Strevsomt eller lettere enn først antatt??

 

For et par år siden kjøpte eg sånn Spagetti garn, det er ikkje bare tykt, men også veldig TUNGT!
Eg ente opp med å legge opp til ei dørmatte og hekkan det er tungt å strikke! Tror ikkje eg er halvveis på den matta ennå en gang selv om den er savnet stort her ved terrassedøra….

 

Orginalgarnet til dette teppe finner du HER, men eg tror ikkje eg hadde gidda å strikke det i Acryl altså! Hadde vel muligens prøvd meg i POLARIS til Drops i tilfellet, eller lignende garn.
Uansett måtte det ha vært i ull 🙂

 

 

OLIVIA CABLE KNIT BLANKET
Bildet over
Str ca 120 cm X 180 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Allison Huddlestone

 

INFINITY CABLE KNIT BLANKET
Str ca 120 cm X 180 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Allison Huddlestone

 

Dette teppe skal strikkes på pinnenummer 19 så litt lettere er det hihi

 

 

CHEVRON CABLE KNIT BLANKET
Str ca 100 cm X 200 cm

 

 

 

 

* * * *

HOLD PÅ HATTEN! Tro det eller ei, men i dag er det meldt opp til 20 grader og FULL sol her!
Da blir det ikkje mye dagstrikking for sola skal slikkes etter beste evne! Strikkinga kan eg ta i kwell når eg sitter å nyter etterdønninga av en dag i sola 🙂 Det nye Piz Buin tuba eg kjøpt i mai skal frem
og virkelig brukes for nå skal denne kroppen få litt SOL på seg! Eg godtar ingen form for forstyrrelse What so EVER – Dagen SKAL nytes ute! *Optimist* Hvis eg er extra heldig blir det gjerne en tur ned til sjøen i kwellinga også? Ja hvis sola ikkje sliter meg ut hehe

Nå etterpå er det bare å finne frem den lille solkjolen og så er det frem med solstolen, kanskje eg skal lese litt Jane Austen i sola? Ulljakke i fanget passer dårlig så strikketøyet blir inne 🙂

Mine, eller våre planer har en tendens til å bli avbrutt av at me MÅ ut, ja ofte er det jo nesten så det står om livet hehe Men i dag skal eg ikkje bite på noe! Tror eg lar mobilen ligge inne også eg, ja for da vet eg at eg kan lese helt uavbrutt og bare legge meg galant tilbake i de NYE stolen me kjøpe i fjor!
Ja de er så og si ubrukte! Er en stund siden det var sommer her ser du, men i dag svinger den innom for i morgen ettermiddag er det tilbake til REGN – ja og 22 grader!!! Typisk ikkje sant!??
Overraskende nok ser det foreløpig ganske bra ut i helga og neste uke 🙂 Kanskje me kan bade!??
Eller fange en krabbe eller 2?? Noen som har noen som helst anelse om hva sjøtempen ligger på?? Den kan jo umulig være noe å skryte av, eller??

Uansett, eg er sjelden pessimist, så eg tar mer enn gjerne til takke med dagen i dag så får me ta det som kommer 🙂 Mulig me blir overrasket!?? Woop Woop!

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG DU OGSÅ 🙂
SOL ELLER EI

Go`klem fra ei vinterbleik Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #teppe #blanket #strikketteppe #superbulkyyarn #polarisgarn #pledd #kabelstrikk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

1 kommentar

Siste innlegg