RILLESTRIKK PÅ SITT ALLER BESTE!


Kirsten Kapur

 

Hvis du kjenner meg godt nok nå så vet du at eg sitter her som ei flaksende høne å Kakkler og hyler høyt! Dette er vel noe av det råeste eg har ramlet over når det kommer til KUN Rillestrikk! I LOVE IT! Eg kan strikke og strikke når det gjelder Riller, ja det er noe av det fineste eg vet! *SMASK*

Klikket LAGRE på begge disse 2 og i hodet spinner det GarnValg sammen med andre ville tanker! OMG for en herlighet!

 

AMALGAMATION
Bildet over
66″/ 167 cm i Vingespenn

 

 

 

 

 

 

 



Anke Telschow

 

Eg sier kun èn ting: SJEKK de detaljene da!!! WOW noe såååå lekkert! Gi den til meg liksom 🙂 

 

 

STRANDKORB
Str S-XL

 

 

 

 

* * * *

 

 


I dag har denne Go`Biten og eg vært ute på tur skal vites 🙂 Jepp, me har vært på den Arabiske Butikken på Sandnes og handlet Go`saker fra en helt annen verden! Eneste minuset var at de ikkje hadde MINE favoritt Oliven! Hmmm *misliker* De er jo berre så digg! Små grønne m/stein (Ubehandlet) DE er det smak i kan du vite 🙂 Kjøpte MASSE bladpersille og kjøtt så nå har Ali laget til ei diger form med Kafta Potata, det er også deilig mat fra en helt annen verden hehe
Snakk om å få smaksløkene til å danse polka!

 

Siden me likevel var ute hentet me med oss HelgeKosen fra Rema/Kiwi så da skal me ikkje ut i morgen og det er jo supert siden det er meldt regn! JuHuuu

 

 


I dag kunne me trygt ha vært på stranda, men men, det var ikkje sånn skikkelig sol + det blåste ganske bra nede på stranda, men jaggu har me koset oss likevel 🙂 Etter at himmelen han vannet alle blomsten i natt og i morgen skal det visst nok bli ganske bra vær hele neste uke så en ny sjanse for stranda dukker nok opp skal du 🙂

 

Middagen står straks på bordet og etter på må eg bare koble meg til laderen for eg er helt skutt!
Etter hvert blir det nok både Allsang og strikkings 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrifter #gartherstitch #strikkeblogg #sjal #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

2 kommentarer
    1. For et usedvanleg nydeleg sjal… det er bare det at eg har full prosjektliste…. Ser ellers fram til å sjå kva ryddinga av garnrommet kan resultere i. Eg seier meg enig med Ali – det er på tide å få gjort det nå… hehe!

Siste innlegg