STRIKK DEG EN NYDELIG TOPP FRA CAITLIN HUNTER

Processed with VSCO with f2 preset
Caitlin Hunter

Innrømmer med glede at eg dånte litt her, ja eg dunka nesten pannen i Pc`en!! Har sett på denne litt sånn på avstand en stund, men nå måtte eg bare sjekke den ut! Å JA den er absolutt noe eg kunne tenkt meg i garderoben min! Helst ville eg hatt den ferdig strikka til å ta på meg nå etterpå 🙂 Bare for
å gi deg et hint om hvem Caitlin Hunter er, ja så er det hun som designet
Disse Go`bitene
som eg viste tidligere 🙂 Ja, du husker det nå ikkje sant?

 

Det er noe med hennes design som bare får meg til å smelte! Hun har liksom en…ja ka skal eg si?
En mild blanding av lekker, casual og tøff stil?? Denne er strikket i tynt Merino garn, ja me snakker nøster/hesper på 100 gram/ 400 meter og det finnes et eldorado DER UTE å meske seg i! Eg kan godt styre deg i en god rettning om du vil? Ja da kan eg jo TIPSE deg om
DENNE NETTBUTIKKEN!
Her snakker me garn farget med ekte kjærlighet for det lekreste garnet du kan tenke deg! Du trenger ikkje strikke denne toppen i Solid farge, nei, vært litt dristig og velg et litt sprekt et! Tror nemlig ikkje du kommer til å angre! Hvis du går inn på linken under neste bilde og ser på andre varianter av denne toppen kan du se hvor fint det er! Ja, og Kate er dama som har de riktige fargene spør du meg 🙂 Elegant herlig, ikkje sant?? Unn deg noe spesielt 🙂 Snart bursdag? (Slik som meg!)
Dette kan jo være gaven du gir til deg selv 🙂

Den minste str krever ca 1,5 hespe à 400 m og den største trenger 3 hesper à 400 m,
så det er neimen ikkje så mange hesper i tilfellet 🙂 

 

 

 



Caitlin Hunter


Denne toppen blir like lekker om du må strikke enten i den minste eller den største størrelsen, ja for størrelsen spiller fint liten rolle skal eg si deg! Hvis du har lyst på den og hvis DU syns du er fin, ja så er vel DET det viktigste!?? DET er min oppriktige mening 🙂 Ikkje bare det, men når me har på oss noe fint og syns selv me er fine, ja da øker selvtilliten og med selvtillit blir man?? Jo da blir man bare om enda mer vakker der man er ute å tripper 🙂 Husk det! DVS ikkje hør på hva andre mener du bør og ikkje bør ha på deg, aller minst O`den store moteindustrien,  ja enten du er tynn eller tjukk – Hør på deg selv 🙂
Moteindustrien har uansett kun plass til Size 0 og den burde absolutt INGEN
ha om min mening skulle bety noe!

 

 

TEGNA
Bildene over
Opp til 35″–> 63″/ Dvs 88–>160 cm i brystvidde

 

 

 

 

* * * *

Vettu ka?? Nå syns eg virkelig Ali og eg har vært flinke! Ikkje bare har me hatt X antall ganger med full bil på Gjennvinninga, men jaggu har me fått rydda mye! Helga intet unntak! Om du hadde kommet på besøk hadde du nok sikkert ikkje sett alt me har gjort, neida, me har rydde bakom de stengte dørene hehe Ja som f.eks på lilledoen i gangen! haha det har nemligen blitt brukt som et lite laget av f.eks tørrvarer og boksemat + noe esker JULEPYNT! hehe Julepynten er straks på vei ned i garasjen igjen hvor de egentlig hører hjemme! Dessuten er me i gang å kvitte oss med ALL sondematen min!
Visste søren ikkje at eg brant inne med sååå mye….synd, men den er gått ut på dato!
SpinnDyre maten!

 

Me har bestemt at me skal rydde 1-2 timer HVER dag og da kommer me nok i mål før me aner det!
Det føles godt å kaste eller gjenvinne, noe går også til Fretex 🙂 Skal bli godt å få alle disse plassene ledige igjen! Ja den ene boden f.eks skal blant annet brukes til tørrmatlager, det er noe me trenger 🙂
Kan ikkje ha alt i kjøkkenskapene og på lilledoen lenger hehe Me har så mange planer,
men ingen kan igangsettes uten at det er blitt ryddet skikkelig 🙂

Gleder meg virkelig til me er i MÅL!

Nei, nå får eg hoppe i ei joggebukse for eg, eller me om Ali blir med, må en kjapp tur på Kiwi.
Der etter blir det vel en time eller 2 med rydding tenker eg, tro hva me skal angripe i dag?? *ler*

 

 

KOS DEG OG HA EN
SUVERENT FLOTT MANDAG

Go`klem fra ei veldig optimistisk og Gira Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #caitlinhunter #tegna #katesdesign #håndfargetmerino #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer

Siste innlegg