ENDELIG NOE GØY I POSTEN!


ENDELIG! 1 av de mange pakkene med Pyntebånd kom i posten idag og det sto til GULL kan eg si! Vet at flere av dere fryktet at det var stive plastikk lignenede bånd, men det er det absolutt ikkje!
Myke og gode! Kjennes perfekte ut til å sy på en sårkant på ei kofte, eller annen type strikkejakke.
Kan sikkert brukes på alle type sårkanter hehe Nå er det bare å glede seg de ALLE de andre komme, spesielt det eg skal bruke på FanaJakken 🙂 Av det over bestilte eg ca 10 meter,
så ka eg kan strikke MYE haha

 


Kult ikkje sant? Ser ut for at akkurat dette båndet ikkje er der lengre,
men frykt intet, det finnes 1000`vis
HER!

 

 

Nå skal eg virkelig skryte HEMNINGSLØST av meg selv: Eg startet i dag med å vaske og skure stua! Ikkje en eneste kanin overlevde! Pga av alt me holder på med er stua blitt litt oversett så det var absolutt på tide! Etter en liten pause fikk eg bretta alle 3 stativene med sengetøy, ergo var eg nødt for
å rydde i skapet på soverommet, siden alt har en Dominoeffekt tok eg like godt hele soverommet! Vasket og skurte her også, pusset 10`talls speil, vasket vindu,
gulv og flekket av sengetaøyet slik at Ali kunne legge på rent 🙂


Nå er det også tellekanter i skapet! 4 ruver med dynetrekk og putetrekk 🙂
Så DEILIG å vite at ALLE er nyvaska! Det dufter HIMMELSK skal eg si deg!
 

Nå er eg TOTALT kaputt, eg klarte nå å komme meg i dusjen og har parkert meg selv på ubestemt tid! Tro om det ikkje bare MÅ bli en hviledag i morgen?? Eller helt hvile blir det nok ikkje for vaske, brette og henge opp klær maratonnet fortsetter til det er TOMT! JuHuuu
Men da har eg også muligheten til å strikke inne i mellom:)


Eg er halvveis på vrangborda og nå skal eg straks fortsette 🙂 Blir så fin atte!
Åååå fy men eg er sliten, men akk så herlig for samvittigheten 🙂 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DIGG KWELL!

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

#strikk #pyntebånd #kantebånd #sårkanterpåstrikkejakker #grosgrain #ebay #kulepyntebånd #topplisten #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #toppblogg #toppblogger #blogglisten

3 kommentarer

Siste innlegg