WOW! FOR EN NYDELIG WRAP!


Melanie Gibbons

 

Noen prosjekt trenger ingen forklaring eller unnskyldning for å strikkes, det bare MÅ strikkes….fordi! Det er rett og slett bare så nydelig at du bare MÅ ha det! Denne Wrap`en er et slikt prosjekt! Dessuten ser den jo kjempegøy ut å strikke, ja bare seee på det lekre mønsteret og eg er sikker på at det går som en lek! Perfekt til å surre rundt seg på en kjølig høstkwell eller ei kald vinternatt, ikkje sant??

 

Eg kan virkelig gå god for orginalgarnet her som er Cascade Eco Wool/ Eco+, ahaaa det blir bare så konge deilig! Det finnes i forskjellige deilige farger! Tror faktisk eg bare må grabbe til meg denne oppskriften…har noe av dette garnet på lageret så eg trenger faktisk
kun en liten supplering MoHaaaa *Skummelt*

 



Melanie Gibbons

 

 

CAMELOT WRAP
Bildene over
Str ca 53 cm X 190 cm

 

 

 

* * * *

KUN 1 øking igjen på hetta, så er det beine veien et stykket før eg bare skal felle litt før eg feller av!
Nå håper eg det riktige båndet kommer snart altså, ja for eg har så lyst å strikkestolpene/kanten
og klippe opp før eg strikker ermene! Er sååå annige på å prøve den skikkelig på liksom 🙂

Spekulerer ennå på om eg skal ordne til noen lommer…? Ser liksom for meg hvordan eg kunne ha gjort det, men vet jo ikkje om det blir bra…tror faktisk eg er nødt til å tegne noen skisser 🙂 Kanskje eg bare skal strikke noen “prøve”(lapp)lommer som eg kan legge på jakka og se hvordan eg evn vil ha de? Hmmm muligens den beste ideèn 🙂 Jaja det kan jo ta litt tid før denne blir ferdig for eg vurderer OGSÅ å fòre hetta….for hånd, noe som ikkje burde vært vanskelig? Tror eg har et stoff i ei kiste som kan passe….ja fra min fanatiske Tilda Periode!! Tror eg har noen Linstoff med smale striper…..hmmm tror eg skal se om eg får tak i det, ja bak “muren” av kurver inn til Garnrommet!

Jadda jadda, mye kjekt arbeid igjen gitt….men etter denne jakka lover eg å få ferdig HonningKrukka min (Den gule/oransje Still Light Tunika), der etter MÅ Grankvist nr 2 få ferdig ermene 🙂 Den må være ferdig slik at begge ungene kan få disse genserene senest i september da de begge har bursdag!

Men nå? Tja, eg får ta meg en kjapp dusj og få meg noen filler før dagen kan starte på en noe langsom måte, ja for det er da trossalt søndag 🙂 Eneste eg skal gjøre, hvis det er tørt, er å brette klær…..
*Håper det fortsatt er vått, HÅÅÅPER det fortsatt er vått!* hehe

KOS DEG OG HA EN
DEILIG SØNDAG!

 

 


I dag er det i grunnen meldt bare regn…..og Lyn&Torden = Strikkevær

Go`klem fra ei Optimistisk Søndag 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #wrap #shawl #teppe #texture #strukturstrikk #cascadeecowool #cascadeeco+ #ullgarn #garnkorgen #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Hei! For et nydelig sjal/wrap! Det skal jeg strikke og har allerede kjøpt mønstret. Nå lurer jeg på hvilket garn jeg skal bruke, hva anbefaler du? Jeg vil det skal være ganske lett. Har jo et garnlager jeg kanskje kan bruke noe av 😉 . Tusen takk for flott blogg! Hilsen Marit

Siste innlegg