HER ER BEVISET! – EG HADDE RIKTIG!


Eg skal innrømme at eg tvilte litt selv da sååå mange betvilte min viten om at GULE erter blir til slutt sukkererter! Nå er planten blitt KJEMPEstor og den er full av hvite blomster
og etter blomstene kommer det……

…..SUKKERERTER!

JuHuuuuu Eg visste det var sant for det var bare dette me plantet da eg var lita og det ble masse sukkererter! JAMMY! De er som du ser ganske små ennå, men gi de noen dager med SOL (Eg håper) så kan eg snart knaske og kose meg!

Sånn, eg bare MÅTTE innom å vise dette siden så mange har flere ganger etterlyst en oppdatering på nettopp sukkerertene mine 🙂 Flere av dere sier dere kun har fått spirer? Vel, her er beviset på at eg snakket sant haha Så ha tålmodighet og la plantet spire og blomstre 🙂

Nå skal eg fortsette på mønsteret på armen og se Prison Break 🙂

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT FLOTT SØNDAG 🙂

Go`klem fra ei Meget fornøyd Vibbedille 🙂

#sukkererter #guleerter #planteselv #grønnefingre #knasendegodt #suntoggodt

3 kommentarer

Siste innlegg