LETT LÒPI – VARME PLAGG TIL ISKALDT VÆR!

Ìstex


Ikkje minst vil eg si det er plagg for tøffinger hehe Ja eg har som sagt en kjole i Lett Lòpi og når eg sitter i den stikker det på låra hehe MEN den er skikkelig god og varm – PERFEKT til en kald vinter
og ikkje er eg pysa når det kommer til kløing av garn 🙂 Hvis du syns det er ubehagelig, ja så er det jo bare å finne et annet garn, ikkje sant? Islandsk Strikk er kjent for lekre design og flott bruk av farger! ELSKER det! Burde absolutt har strikker mer av det! Har garn til et sånn STORT Islandsk
sjal med lange frynser, men har bare ikkje funnet det rette ennå 🙂
Det måtte vært deilig å pakket seg inn i vil eg tro 🙂

 

Lett Lopi kan du kjøpe HER (Norsk butikk) og siden eg har mange danske lesere legger eg ved en dansk link også; Fru Zippe aps


Alle oppskriftene er enten på engelsk eller islandsk 🙂

 

 

 

VEGIR LIGGJA TIL ALLRA ÀTTA
Bildet over
Str XS-XL

 

 

 

 

 

 

 

Ìstex

 

SIDSUMARSKÁPA
Str S-XL

 

 

 

 

 

 

 

Ìstex

 

PÆLING
Str M-XL

 

 

 

 

 

 

 

Ìstex

 

DIMMA

* * * *

Det ble jammen meg en ganske god dag dette, selv om eg er ganske så mørbanket hehe Halv 11 var me på farten! Først til Biltilsynet å leverte inn skiltene på den gamle bilen, avgårde å hentet 2 Kallax hyller så videre for å hente 2 lange dekorspeil som skal gjøre garnrommet større! haha


Da me kom hjem fant Ali enda 2 Kallax hyller, de er sånn 2 X 2 hyller og hadde vært helt perfekte!
Den hylla på 2X4 som ennå står i garasjen var litt mer herpet enn de andre + den er ikkje Kallax
og veier et lite TONN! Ali er ikkje så lysten å bære den opp så kanskje me fyker ut i morgen å henter de 2 små heller 🙂 Drømmer søren meg snart om hyller! hehe

 

Vel hjemme slengte me en Garndiosa i ovnen, slukte et stykke og stupte inn på Garnrommet! ALT i de 2 bokhyllene er nå borte; Noe kastet, noe skal eg beholde, har samlet ALLE oppskriftshefter og strikkeblader(Oppskrifter) i 2 digre poser og dette kaster eg om ingen vil ha de. Bor du i distriktet kan du hente ALLE helt GRATIS, må eg sende (noe eg håper å slippe) kan du få de for 250 kr og det er da INKL frakt på 170 HVIS de veier under 10 kg vel å merke 🙂 Tar meg litt betalt for jobben med å pakke og få herligheten ned på posten hehe

 

Har en himmelsk herlig stabel med Hobbybøker (Ikkje strikk men en del hekling/brodering) Disse kan også HENTES Gratis, tror ikkje eg ORKER å sende disse, de veier godt over 10 kilo.
Det er noen Tildabøker, diverse Julehobbybøker, en del Hobbybøker for barn, heklebøker, broderi, maling ja You Name I got it! Helt sikkert 🙂 Bort bort skal de nå i allefall 🙂

 

Hvis eg ikkje får noe tilbakemelding i løpet av helga, legger eg de Finn
for henting eeeeller me kjører de til Fretex.

Anyway, nå er det fredag og eg skal slappe av!!! Ja og strikke, ikkje sant eg bør gjøre det nå!??
Jammen godt du er enig, hvis ikkje hadde eg blitt sur ser du!!

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL!

Her blåser det stiv kuling og regner!

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #lettlopi #islanskestrikkeoppskrifter #varmeplagg #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger #bloggurat

1 kommentar
    1. Lettlopi blir mykt og godt etter en vask i maskinen- på ullvask med eddik som vaskemiddel 😉

Siste innlegg