DETTE ER EI DAME SOM GJØR MEG HAPPY!

Nicola Susen

 

Om ingen andre har skjønt det før så har i allefall Nicola Susen gjort det!
Hun kan virkelig designe for alle store og små kropper 🙂 *BRAVO*


Du starter med hodeomkretsen din, øker ved raglan til den passer deg under armene og videre ut
i A-fasong med splitt i sidene slik at om du har noe å skjule ja så forsvinner det ganske
enkelt i denne herligheten her 🙂

 

Dette er den type genser eg seriøst kunne tenkt meg i ALLE fargekombinasjoner!
De aller fleste av hennes design er strikket i Wollmeise og eg drømmer om denne type genser i akkurat det garnet! Du bør virkelig sjekke ut hva denne dama har i DesignMappa si altså! Utrolig mye råtøft!
Ja hun har vært i bloggen min flere ganger og eg klarer ikkje styre meg kan du si 🙂 Just LOVE it!

 


 

Nicola Susen

 

 

ROXY
Bildene over
Alle Størrelser

* * * *

JuHuuu nå har Ali og eg vært å hentet NOK ei hylle og i morgen skal me hente ei til og det blir den siste i denne omgangen, MEN når garnrommet er ferdig skal rommet ved siden av: Hobbylager/Garderobe tas og DA trenger me flere hyller så dette blir bra til slutt 🙂

Ei av verdens skjønneste damer var å hentet alle oppskriftene/bøkene i dag og det meste av det ender
opp i en barnehage så dermed vanket det også litt strikkepinner + hun kommer tilbake når eg har rydda ferdig i garnet 🙂 Har en del som uansett skal til barnehage så da får hun det til “sin” barnehage
Da kommer det mange søte små til gode og det er kjekt 🙂

Da tenker eg at resten av dagen skal gå til med strikking, serie og generell KOS 🙂

NYT EN FIN
LØRDAGSKWELL!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #nicolasusen #herliggenser #wollmeise #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg #bloggurat

0 kommentarer

Siste innlegg