“ROOM OF REQUREMENT” VEIER…….

Da har eg vært å shoppet litt inne på “Nødvendelig Rommet” og vinneren av navnekonkurransen er NANA! Gratulerer! Eg falt for navnen kontant da eg er en stor Harry Potter Fan!! JuHuuuuu
Så STILIG! 

 

Sender deg en liten pakke med 2 nøster Luksusgarn fra Rasmilla, et par meter kantebånd og noen festlige knapper 🙂 Tror dette garnet har gått ut fra Rasmilla og det er synd for det er helt herlig!
Har en genser i det 🙂 


Eg spurte om hvor mange kilo eg har inne på rommet, dvs minus de 11 som skal gis bort.
Resultatet av all veiingen ble
127 kg og KUN èn svarte riktig! Nok en gang skal
eg sende en pakke til Kristin Slettum 🙂 

Du får 2 nøster med Holst Supersoft, et par meter skjønne kantebånd og festlige knapper 🙂

Siden eg vet eg er venn med dere begge på Facebook så send meg en melding der med adressen 🙂 

GRATULERER begge 2 🙂

 

Nå har eg tatt en litt kjedelig avgjørelse fordi eg rett og slett ikkje har plass! Eller, dvs de trenger et bedre hjem enn garasjen! Må kvitte meg med nesten ALLE kurvene mine og det er ganske mange!
Det er KUN den store kista som skal i garasjen for Ali trenger den + den er ødelagt.

 

Pga størrelser og uhamslige former sender eg ikkje! Eier ikkje så stor esker! Derfor er vel dette mer for dere som bor i omegn, hvis du vil er det bare å komme innom – eg selger de for 50 kr stk.
Første mann/dame til vaskerommet vårt kan me vel si 🙂

Nå er gangen rydding og alt bosset er sorter og kastet! JuHuuu
Ja me har t.o.m vært å fått Helgekosen i hus! Ali står på kjøkkenet å lager pizzadeig,
hver enkel tar på det me vil ha DEILIG!

Etterpå blir det KUN strikking, avslapping og serie!
På mandag er det skolestart og da starter også jobben med Hobbyrommet/Garderoben! STØNN!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL!

Go`klem fra ei Superglad Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Å, så moro. 😀 Tusen takk. 😀
      Gleder meg til å prøve Holst-garnet. 😀

    2. Et meget passende navn og en anselig mengde garn:))). Jeg har bare en brøkdel av de kiloene, kanskje toppen to kilo:)). Synes det er mer enn nok, tatt i betraktning at det meste er restegarn:)).
      Rommet ble forøvrig kjempeflott, har vært gøy å følge opprydningsprosessen. Og nysgjerrige meg, hehehe, hvor mange prosjekter nappet du pinnene av og hvor mange sitter du igjen med nå?
      Og til slutt, gratulerer til vinnerne:))
      Hilsen fra Merete

    3. Så moro at du valgte navnet jeg foreslo 🙂 Har sendt deg melding på FB. Tusen takk for premie 🙂

Siste innlegg