KATE DAVIES DESIGNS – NR. 1

Kate Davies Designs

 

Eg blir helt MO i knærene og litt slørete i blikket når eg sitter å blar i Kate Davies sine designs…..
Det er rett og slett vakkert
<3 Ikkje bare er selve designet nydelig, men akk for noen bilder!
DET landskapet! *sukk* Du må virkelig ta deg tid til å se, oppleve og nyte alt sammen! Eg har flere av hennes design i mappene mine og
DENNE har eg hatt på lur lenge og ser den for
meg slik eg vil strikke den…en dag!

Halsen over er jo selvfølgelig også noe eg kunne tenkt meg, men eg vet ikkje om tålmodigheten strekker til! Den strikkes rundt og motsatt i fargene på den ene siden, utrolig lekker <3 

 

 

Kate Davies Designs

 

FUNCHAL MOEBIUS
Bildet over
One size, enkelt å justere

 

 

 

 

 

 

 

Kate Davies Designs

 

Her er det bare å finne frem DINE favorittfarger!
Denne halsen og den første strikkes i tynt garn: 210 m pr 50 gram

 

 

BMC (BETTY MOUAT COWL)
Str S-M-L

 

 

 

 

 

 

 

Kate Davies Designs

 

SINGING SANDS
One Size

 

 

 

 

 

 

 

Kate Davies Designs

De 2 siste halsene her strikket i noe tykkere garn; 110 m pr 50 gr

 

 

COCHAL
One size

 

 

 

 

* * * *

Å fytti katta men det har plasket ned i natt altså! Ja eg hørte det helt under dyna! Akkurat i øyeblikket skinner sola, men det er KALDT! Ja allerede nå føler eg det er et kaldt drag i lufta! Noe tidlig syns eg!

Planer for dagen bortsett fra å hente hjem et Lammeskinn er egentlig bare å strikke og strikke 🙂
Er i gang med vrangborda – ENDELIG! Kan ikkje gjør med ennå hva angår ryddinga ser du! Har funnet skyvedørsgarderobe, men får den ikkje hjem før til helga!! Muuuuulig me får den før, krysser fingrene! I morgen skal me hente ei stor Kallaxhylle så me kan i allefall få opp den og begynne å ta bort rotet i gangen og gjesterommet. Planen er å bli ferdig FØR neste helg! Ja hallao, eg har da bare bursdag 1 gang i året og da skal eg nå i allefall ikkje stå å rydde og slite meg ut hehe

Om eg inviterer noen blir tatt til helga, ja for eg kan ikkje invitere noen hjem slik det ser ut nå! Kan jo risikere at folk brekker beina når de kommer inn i gangen hehe Kan ikkje ha noe av det gitt!
Krysser fingrene for at han Ali svinger ei kake 🙂 

Eg har sååå lyst å begynne på et lite prosjekt! Ja, mest i grunnen for å ta en shopperunde innne på “Nødvendelig Rommet” HAHA Ja liksom bare sitter der å tenke, planlegge, sette sammen farger, ja i det hele tatt vettu 🙂 HVER gang eg er i gangen MÅ eg bare innom rommet å se, ta på og rette litt på noen nøster rundt omkring…..eg skjønner liksom ikkje at ME har klart det! ME har klart å fått skikkelig styr på Garna mine! Helt utrolig for eg var ganske motløs på en måte da me startet!

Kjenner fortsatt at eg er veldig sliten i kroppen etter alt me har gjort og eg kjente da eg starta på det andre rommet i går tok det ikkje lang tid før eg var dønn sliten igjen….Planen var jo å starte på mandag, men eg tenkte at siden me får hjem ei Kallax hylle da var det greit å være i gang!
I dag blir det en dag i hvilepositur, ja bortsett fra å hente det lammeskinner 🙂 Skal ha det på gulvet inne på rommet slik at eg ikkje blir kald i rompa når eg sitter på gulvet å drømmer hihi

Nå skal eg gå å freshe meg litt opp før eg inntar strikkestillingen 🙂 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE SØNDAG!

I morgen er det skolestart! Tror ikkje DibHassan er helt klar! hehe

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #katedaviesdesigns #fearisle #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogge #blogg #blogger

0 kommentarer

Siste innlegg