ANKER`S CARDIGAN – NYDELIG LEKKER!

PetiteKnit


1-2-3 og oppskrifta var i mappa og når Ali har satt inn de nye patronene i printeren skal denne printes! Av og til og noen ganger bare MÅ en oppskrift printes, holdes i, studeres og nytes som en god novelle!
Denne blir en slik en og eg spekulerer på om eg skal spandere på meg 4 hesper med orginalgarnet, bare fordi det er herlig å ha et komplett prosjekt på lur i ei hylle 🙂 Ja, det fungerer som en gigantisk gulrot liksom hihi Det kan man da virkelig like 🙂

 

En hverdag med deilig garn og gode pinner er virkelig en herlig hverdag <3 

 

 

 

 

PetiteKnit

 

 

ANKER`S CARDIGAN
Bildet over
Opp til 112 cm i brystvidde
Norsk og dansk oppskrift


Strikkes orginalt i
Camilla Vad Lambswool, det garn så jo helt HIMMELSK ut!! Det største størrelsen krever 3,5 hespe, dvs du kjøper 4 og da blir det faktisk en ganske rimelig jakke så hvorfor ikkje teste ut en nytt garn!?? Du må i allefall sjekke de nydelige fargene!! Trooor eg aner en liten extra
bursdags gave til meg selv!?? MoHaaaaa

 

 

* * * *

Fredag morgen,sitter eg å koser meg i den nye og crazy pysjen min, en kopp kaffi, et ferdig Hobby/Garderoberom og et NYTT Garnrom: Nødvendelig Rommet mitt <3 En helg kan da neppe starte stort bedre?? ENESTE eg skal gjøre i dag er å finpusse litt på gangen hvis eg gidder, sette på maskinen med klær som eg helt har glemt av og så bør eg få bort litt klær på badet! Denne uka har eg ikkje gjort noe av det eg vanligvis gjør, Nop, eg har brukt energien på Hovedoppgaven kan du si 🙂
Der med vokser det litt andre steder så badet bør tas, men det skal eg gjøre med glede 🙂

Der med er det bare å hente hjem HelgeKosen, stelle litt og rigge det til slik at me kan TA HELG og rett å slett bare slappe av! DET syns eg virkelig me har fortjent! Syns du ikkje?? Godt du er enig!

Foreløpig plan er å servere litt kake i morgen og så blir søndagen MIN! Da kan eg stille for meg selv feire at eg er blitt nok et år klokere(?) Herlig å ha bursdag og feire seg selv litt 🙂 Noe man faktisk også bør gjøre litt hver dag, ja på samme måte som man skal kose seg litt hver dag 🙂

Så ja, ta nå å kos deg litt i dag, det er fredag og ingenting som EGENTLIG haster, er det vel?
Eg skal ha meg en ekstra kopp kaffi nå og bare nyte dagen etter beste evne 🙂

KOS DEG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikkeoppskrift #pattern #herligjakke #norskstrikkeoppskrift #petiteknit #ankerscardigan #strikkeblogg #cammilavadlambswool #Strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

7 kommentarer
    1. Hurra,hurra! Dokke har verkelig stått på og rydda opp i rotet! Merkelig kos slikt rot “ete på seg” – litt forsiktig i starten, og når det er kome til det stadiet at det er eit ork å starta å rydda, har det ein tendens til å eksplodere, får då er det jo lite system og vanskelig å få ting på rett plass. Har vore spennande å fylja utviklinga på ryddinga… Starta vel egentlig med ny sofa og rydding i stova, som gjorde dei andre romma overfylte… Men som rot ete på seg, veks også ryddinga/ sortering når ein først har starta… For alle tinga ein skal beholde, bør jo koma på rett plass… Så å rømma vaskerommet får følger for klesskap… 😀Fantastisk jobb både du og Ali har gjort!!! 👏🏻👏🏻👏🏻 Kan godt senda videre litt arbeidslyst å ryddetrang hit! 😜 Ynskje dokke ei god helg og ein super bursdag + bursdagsfeiring til deg! 🌹😘

    2. Lise: haha ja du kan si det har flyttet seg litt rundt, men NÅ er me så og si i havn, men som du nevner, KLESKAPENE står i grunnen for tur! haha Heldigvis ikkje lenge siden eg tok mitt så det blir lite å kaste må bare f.eks få ut alt som er strikket og legge det der det hører hjemme 🙂 Lillegangen og lilledoen skal få en liten løft, men er heldigvis helt rydda uten en prikk så det blir enkelt. Denne helga skal virkelig NYTES 🙂

      Kos deg masse du også 🙂

    3. heisan.. har fått jakken idag…den var helt passe og i de farvene jeg liker..utrolig bra da.
      takk skal du har..klemz

    4. Hei!
      Jeg skal også strikke denne til meg selv😊 Jeg tenkte å bestille garnet Symre fra Telespinn!!
      Vet du hvor jeg får tak i garnet som står i oppskriften?
      Ha en fin kveld🌺🌺
      Mvh Rigmor

    5. Rigmor Burmo: Det ligger link til orginalgarnet i oppskriften 🙂 Klikke på Navnet til garnet så kommer du dit direkte 🙂

Siste innlegg