GJØR HVERDAGEN MAGISK – BRUK FARGER!

Hanna Maciejewska

 

Sjekk den deilige RaglanØkingen!?? WOW! Kan det egentlig bli mer lekkert? Eg strikker så og si alt med raglan og ovene fra og eg snapper til meg alle raglan eg kommer over som har en løsning utenom normen 🙂 Det er jo så spennende å lære noen nye triks 🙂 + at FARGEN på denne var jo helt KONGE, skled rett inn hos meg kan du si 🙂 I LIKE IT <3 

 

Garnet som er brukt er jo et helt EVENTYR for seg selv! Den er strikket i MAGIC LOOP KaszmirLOVE og eg ble dønn forelsker kan du trygt si!! OMG! Kan  jo legge til at 75 Polske = 182 Norske kroner

 

 

LEMON PIE
Bildet over
Str XS-2XL

 

 

 

 

 

 

 

Hanna Maciejewska

 

POCKET YOU, KANGAROO
Opp til 137 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 


NÅÅÅ er det virkelig HELG! Eg er så sliten, det verker fra lilletåa til ytterste tuppene på håret, men det er så herlig å sitte å vite at det ikkje velter med rot overalt! Ja eg fikk ryddet badet i dag og hengt opp en maskin og når eg steller håret i morgen skal eg alltid få vasket både doen og vasken!
Orket ikkje mer i dag, nok ER nok av og til 🙂 Hvis eg ikkje orker å springe rundt med vaskefilla så bare drypper eg littt grønnsåpe i kroken så dufter det nyvaska *ler*

Kom oss avgårde, leverte 2 sekker klær til Fretex før me tok både helgehandelen for mor mi og oss!
Eg kjøpte blomster til meg selv fra mor mi siden eg har bursdag i helga. Har invitert på litt kake
i morgen ettermiddag i steden for på søndag. Søndag skal eg ha en superdeilig HVILEDAG!
Gleder meg for eg trenger en dag i min egen boble uten å tenke på noe!

Nå sitter eg her og vet ikkje helt OM eg orker å strikke en gang, mulig eg tar en kwil på sofaen eller bare ser ut vinduet – var nydelig å vaske håret i allefall for det har eg ikkje gjort på 1 uke!! Det sier litt om hvor “travelt” me har hatt det, eg kunne ikkje bruke energien min på det en gang 🙂

Skal ta å sende en mail til frisøren min å høre om eg kan komme etter neste helg,
DET hadde vært deilig det! Trenger litt stell og dulling nå 🙂 

KOS DEG OG NYT
EN HERLIG FREDAGS KWELL

Go`klem fra ei utladet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #herliggenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

1 kommentar

Siste innlegg