SJAL – MAGI I HVER ENESTE RILLE!

NCL Knits

Når eg finner så lekre Riller ja da blir eg virkelig gelè i knærene! Riller er neimen ikkje BARE riller ser du, det kan bli som du ser, de lekreste sjal! Må si eg ble ganske så betatt så eg znapper med meg noen av disse ja 🙂 Det er snart på tide at eg vurderer å strikke et sjal…..hadde min storhetstid for noen år siden da eg strikket noen og 20-30 FBS og Shetland Shawl! Du og du som det gikk unna!
Skikkelig kjekt å strikke sjal ser du 🙂

 

 

 

GOOD VIBES
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

NCL Knits

 

ASMA
One Size

 

 

 

 

 

 

 

NCL Knits

 

WINTERLAND
One Size

 

 

 

 

 

 

 

NCL Knits

 

LITTLE WOMAN
One Size

 

 

 

 

 

 

 

NCL Knits

 

FREE SPIRIT
One Size

 

 

 

 

 

 

 

NCL Knits

 

IMELDA
One Size

 

 

 

 

 

 

 

NCL Knits

 

COEUR DE LION
One Size

 

 

 

 

 

 

* * * *

Har i grunnen bare surrer i dag eg! Ja gått rundt å ryddet på plass ting og smårot liksom! Skulle jo egentlig BARE strikke, men det er ikkje ofte det skjer! Nå har eg i allefall fått meg en times tid slik at votten ble ferdig så etterpå må eg få ferdig tommelen også 🙂

Før eg helt kan sette meg godt til rette må eg bare koke noe ny kaffi og ta på pysj, da blir det kveldskos skal du se 🙂 Skal kose meg med “Gutta På Tur” og kanskje det er film også på en eller annen kanal!?
Tja, syns ikkje det er så mye verken der eller på Netflix eg….Det siste eg så var “Lucifer”, men den hadde jo KUN 1 sesong! Ingenting om når og hvor den neste kommer…..Kjipt! Føler eg har sett det som er bra på Netflix og Viaplay….Noe eg har oversett? Forslag? PLIIIIS!!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG SØNDAG KWELL

Go`klem fra ei noe sløv Vibbedille 🙂

#strikk #knit #patter #strikkeoppskrift #sjal #shawl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

5 kommentarer
    1. Så fine sjal, jeg har fått helt dilla på å strikke sjal, så godt mulig ett av disse må på pinnene. Jeg har begynt og se en serie på Netflix som jeg liker godt, den heter Chesapeake shores. Ellers så liker jeg godt grace og frankie.

    2. På Netflix er der en serie der hedder Rectify. Den er formidabel, hvis du spørger mig. Og der er en lige so god New Zealandsk: Top of The Lake.

Siste innlegg