WOW! NYHETER FRA ANN KINGSTONE! -LEKRE STRIKKEDESIGN

Ann Kingstone


Merker godt at eg lettere faller for ting som er strikket i grått og hvis det i tillegg har en dæsj av Okergult, ja da er eg solgt! Omtrent uansett! Denne lua er jo berre lekker for å si det sånn!
Kanskje det er Snurrene som gjør det? Vet ikkje, men eg vet bare at eg falt fullstendig!! Skikkelig gøyal detalje som egentlig er ganske så lekkert i denne sammenhengen 🙂

Tilhørende genser er jo også utrolig fin da! Ahaaa det er sånn at eg vil ha alle prosjektene mine ferdig
og løpende ut på en rullebånd, bare til å ta på seg fix ferdig! Eg skulle hatt minst 10 strikkere som satt å strikket kun til meg, ja mens eg satt å dillet med mine ting og all turnusen haha Det skal eg sørge for
i mitt neste liv haha Ja eg skal ha en STRIKKEFABRIKK!

SWUPP! Der hadde eg jammen meg lagret hele herligheten! Garnet alt er strikket i høres jo helt herlig ut! Ja du må i det minste sjekke ut de fantastisk deilige fargene HER!

 

 

KIRKSTALL
Bildet over
Str 48–> 58 cm i omkrets

 

 

 

 

 

 

 

Ann Kingstone

 

ESHOLT
Opp til 58″ (147 cm) i brystvidde

Begge disse designene får du i en ebook og den kan du kjøpe HER!
Virkelig noe som frister meg dette! Spesielt den lua! Elsker morsomme luer!

 

 

* * * *

YES da er det HELG og den skal nytes! Månedens migrene er unna gjort og i morgen er det DOBBEL barnebursdag! Ingenting som klarer å TOPPE det! Ikkje tal om!

DibHassan er hentet hjem, bilen parkert og døra er låst, her tar eg som sagt en Per Fugelli og Gir Faen så nå skal dagen nytes for alt den er verdt og eg skal STRIKKE! Ikkje en Bombe det da + eg skal StorKose meg med Lucifer! 2 sesonger ligger nå ute på Netflix så hvis du virkelig vil og har
tid til extra kos i helga kan eg på det varmeste anbefale den 🙂
En Skrekkelig lun og herlig humor opp i all dramaet!

Du skal snart få ta en titt på hva eg avbrøt lommestrikkinga mi med! Ahaa den er så søt, ja eg vurdere faktisk allerede nr 2 i en annen farge! Et deilig anvennelig plagg for en liten og aktiv kropp 🙂

Eg må bare sitte å trekke pusten et øyeblikk før eg strikker videre, du ser det eg har svelget et tallerken full av fårikål og sånt blir det alltid trøbbel av, men eg vet eg overlever så eg gir faen i det haha

Ta deg en PER du også og nyt dagen!

KOS DEG MASSE!
DET ER DEG VEL UNT!

Go`klem fra ei METT Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #hat #lue #sweater #genser #annkingstone #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

3 kommentarer
    1. Åh, så mykje fint du har lagt ut dei siste dagane! Den grå genseren med fletter på bærestykket – smelt!

    2. frodith: Åååå han Lucifer altså! Digger han selv om han er Djevelen hehe Har noen episoder igjen og det skal komme flere sesonger JuHuuuu

Siste innlegg