MORSOM GENSER FOR ALLE STRIKKE GALNE! -GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Patons 

Denne er jo midt i blinken! Ja både til deg og meg?? GAL KULE!?!?! Eg har jo den der MADE BY ME genseren og eg digger den! Det er bare å strikke en plain genser og sy på! Eg kunne tenkt meg
å strikket en vanlig genser med raglan og bare brukt mønsterdiagrammet tilhørende denne oppskriften.
Eller kanskje du har din egen favorittgenser!? Strikk den og brodèr på en gøyal text!

Det er easy peasy! Tell hvor mange masker det er på tvers av genseren, finn frem rutearm og kryss
i vei – det er skikkelig gøy. Du kan jo lage ditt eget “SlagOrd” 🙂 

 

 

 

STITCH PLEASE KNITTING SWEATER
Bildet over
Opp til 165 cm i brystvidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 


Neste måned tenkte eg meg på vift! Skal du? Var på dette strikketreffet i fjor den ene dagen, var kun på Strikkekafeèn/Salgsområdet og hadde det kjempekoselig 🙂 Har egentlig ingen å gå sammen med, men regner med at eg sikkert treffet noen eg kjenner/vet hvem er.  Om eg skal gå lørdagen eller søndagen vet eg ikkje enda, tviler på at det blir begge dagene…Får se formen an etter hvert 🙂

Uansett, det kunne jo vært koselig å gått sammen med noen, eller avtalt å møte noen så hvis du skal gå gi meg et vink så kanskje me kan møtes? Kanskje du også skal gå alene? Uansett så er man jo aldri alene på Strikketreff! Det er så og si umulig! Ja man er jo blant BARE likesinnede!
Hyl ut om du har lyst å møtes for kaffi, drøs og strikkekos 🙂

 

Nå må eg sparke fart i dagen her i heimen! Ble dårlig med klevask i går så kanskje eg kan få gang på vaskemaskinen i dag? Strikking blir det nok litt av også 🙂 I kwell er det uansett frem og tilbake på trening med DibHassan og hvis været tillater det blir det gjerne en liten tur? Tja, får se 🙂

KOS DEG OG NYT EN
FIN TORSDAG!

Go`klem fra ei ganske helgeklar Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #freepattern #strikkehelgistavanger #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Så kule genser 😍 Ååååå den strikkelistå begynne å bli lang nå 😉
      Eg har så lyst te å gå på det Strikketreffet i byen ☺ E der påmelding, eller e det bare te å komma ? Hadde vore kjekt å gått i sammen med deg då ❤
      Ønske deg ein fine torsdag !
      Go’klem te deg frå meg ❤

    2. Tante Ulla: Det er kun hvis man skal på Work Shop/kurs man må melde seg på, strikkekafeèn er for alle og i år er den på Clarion Hotel i Kleivå 🙂 Jepp, da går i allefall du og eg i samen 🙂

Siste innlegg