STRIKK DEG VINTERENS KULESTE HALS! -ISABELL KRAEMER

 Isabell Kraemer

 

Skal eg strikke meg en hals til vinteren, ja så har eg nå i allefall oppskriften! Ja den kjøpte eg før eg fikk sukke en gang! SWOPP!! Skikkelig herlig og knall tøff! Svart skinnfrakk har eg også så dette blir jo perfekt! Likte veldig godt fargekomboen Isabell Kraemer har brukt så eg får sjekke ut hylla, vel eg har en del “Bugga” liggende på ruging MoHaaa Det er ikkje så mye tilbehør Isabell Kraemer har designet, men eg har falt for ALT! Ja eg MÅ liksom bare ha det, får rett og slett litt noja hvis eg ikkje har oppskriftene! Avhengig sier du?? GARANTERT!

 

 

 Isabell Kraemer

 

 

BELOVED BERLIN
Bildene over
Str 17 cm bred og 146 cm lang

 

 

 

 

* * * *

Følte eg var sånn halvveis i koma da eg langt i det fjerne hørte alarmen ulte på nattbordet! Ja det ER lørdag, nettopp derfor har eg alarm på, kan jo ikkje sove bort en av de BESTE dagene i uka!!
Vel og merke i før kl 10 da, men siden eg la meg halv 3 kunne eg ikkje ha den tidligere hvis dagen skulle bli så bra som eg håpet på 🙂 Eg setter stort sett alltid alarmen på ca 7 t frem 🙂

Ute plasket det ned da eg sto opp og annet er visst heller ikkje ventet utover dagen! Hva angår å pynte med masse MiniGresskar i oktober er en drøm som gikk i grus i natt….den ene Gresskarplantet som overlevde den dumme sommeren ble tydeligvis druknet fullstendig i natt…Spørs om eg ikkje må ut til Kolnesgården her på Sola neste måned og håpe på at avlingen der har gått bedre! Gresskar må eg ha!

Eneste seriøse planer for dagen er KUN å stelle håret (Ja du skulle sett!!!) og STRIKKE! Eg var flink
og fikk ryddet litt i går så egentlig trenger eg bare å sette på en maskin med skoleklær 🙂

Eg er som du kanskje har fått med deg i gang med min 7. Still Light Tunika!! Kom over “kneika” i går før eg la meg, dvs forhøyningen i nakken 🙂 Der må eg virkelig fokusere, men nå er det kun plankekjøring ned over mens eg øker i raglan 🙂 Deiligste strikketøyet som finnes 🙂 Får se hvor langt eg kommer utover dagen så kanskje det blir en sneepeak senere, men NÅ må eg komme i gang så eg starter på badet med å få styr på håret 🙂

KOS DEG MASSE OG HA EN
STRÅLENDE LØRDAG!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #isabellkraemer #hals #cowl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg