DA BLIR DET STRIKKETREFF DA!

Ok, da klarte eg å komme meg ut av dynene rimelig tidlig og har masse tid å dille på før eg må komme meg av gårde 🙂 1 år siden sist, hvor i helsikke ble det året av liksom?? Jaja regner med at bussen fortsatt har samme farge så eg kommer meg nok frem 🙂 Spennende å se om eg treffer noen kjent?
Har ikkje helt bestemt meg for om Visa`en skal ligge hjemme!?!?! hehe Hadde muligens vært det beste, har ikkje godt av å få hjem noe mer fristende nå for kurvene bugner over her eg sitter,
men uansett så TRENGER eg en pinne og den håper eg at eg finner i dag 🙂
MÅ absolutt ha en Karbonz pinne 2,5! Ja det ER akutt!

Jaja, eg får gå å shaine meg litt sånn at eg ikkje skremmer vettet av folk med det kråkereiret eg sto opp med i dag! OMG! Satser på at været holder seg tørt og fint og at det ikkje plasker ned! Hadde vært så typisk! I fjor var det skikkelig flott høstvær med masse sol, men kan se langt etter det i dag gitt!
Akkurat nå ligger trærene langflate her ute så det spørs om ikkje han Ali må kjøre meg til bussen,
det er hvis eg har hjerte til å vekke han!

Skal se om eg kan ta deg litt med via Snapchat (vibbedille) Eg har en tendens til å GLEMME
å filme når eg er ute hehe Me får uansett tastes i kwell 🙂

Hmmm vettu? Eg er alltid så nervøs når eg drar ut på sånne ting alene!?!?! Akkurat som om det er noe å være redd for liksom!?? Sånn virkelig langt der inne, hvis eg tar tak og drar det ut så er eg ganske sjenert og har vært det siden barndommen, prøver virkelig å skyve det bort! hehe
Krysser fingrene for at dette går bra!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN LØRDAG!

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikkehelgstavanger2017 #strikketreff #strikkehelg #clarionhotelstavanger #strikkekos #strikkevenner #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #toppblogg #toppblogger #topplisten

1 kommentar
    1. Hei på deg 😊 God fornøyelse på strikketreff … Vurderte å ta turen over fjorden jeg også, men så var det dette med å reise alene da …neste år får jeg komme meg av gårde.

Siste innlegg