KOSELIGE OG VARME JULEGAVER – GRATIS OPPSKRIFTER

Karen Juliano

Noe av det deiligste eg vet når eg legger meg på et ISkaldt soverom om vinteren er å legge meg sammen med ei varmepute på magen eller beina 🙂 Eg elsker iskalde dyner når eg legger meg,
men med ei varmepute får eg liksom begge deler 🙂 Kjekke å strikke er de også og eg har strikket
en del av de 🙂 Koselige og herlige gaver til de små er det også,
deilig å ha i vogna f.eks om det er veldig kaldt ute 🙂

 

THREE DELIVERY
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy In Red

 

HOT WATER BOTTLE COSY
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Har blitt veldig lite strikking denne helga, men på fredags kwellen gjorde eg ferdig de store lubbene
og fikk startet på et par veldig små. Om dette blir Julegaver eller ei, ja det gjenstår å se. Flotte gaver er det nå i allefall 🙂 Det er på disse eg tenkte å prøve meg på nålfilting – for første gang 🙂
Eg strikker de i dobbelt Selbu Garn på pinne 6. Oppskriften på BallsfjordLabber kan du kjøpe
HER!

 


Våknet halv 6 i morges og dette møtte meg i stua + ferdig kaffibrett og det var kun å klikke på kaffitrakteren
<3 Etter et døgn med migrene var det helt himmelsk! Våknet i går morges med vondt
i hodet og det utviklet seg kan du si og eg sov mesteparten av dagen. Hadde ikkje sluppet skikkelig da eg la meg for natta og eg våknet med veldig hovne og vonde øyne, men det slapp helt i 7 tiden
i morges-HIMMELSK! Da ble det en lang dusj for eg fryser sånn mens det hele står på.

Så tja, hva gjør man når man mister en hel lørdag?? Jo da tar man lørdag i dag og søndag i morgen, ikkje verre enn det. Blir ei kort uka også da 🙂

Ser ut for at været blir ganske bra i dag! Sola har nesten nettopp stått opp og himmelen er blå 🙂
Det skal tydelig blåse opp til stiv kuling, men eg skal bare sitter her under teppet
og strikke rolig og forsiktig uansett 🙂 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG SØNDAG

Go`klem fra ei Lettet Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #gratishekleoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg