GRÅTT ER FORTSATT FLOTT – LEKRE STRIKKEOPPSKRIFTER

Regina Moessmer

Grått er noe eg liker veldig godt! Ja muligens det er en trist farge, men kun i seg selv! Det er en flott
og lekker farge som lett kan stæsjes opp med nesten hvilken som helt annen farge 🙂 Det går liksom sammen med det meste og de fleste kler grått 🙂 Disse 2 her, ja genseren og sjalet hadde vært fullstendig prima sammen! Snakk om herlig FargeBombe! Eg elsker begge fargene!
Blir nok å znappe til meg begge oppskriften, ja det er litt sånn MÅ HA!

 

 

NAVEEN
Bildet over
Opp til 134 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Regina Moessmer

 

 

LUCCA
One Size

 

 

 

 

* * * *

Mandag og KUN 40 dager til Julaften! Akkurat i det eg skriver tallet 40 kjenner eg det hopper i magen! Det er fordi eg vet at me har mye å gjøre før den dagen, ja helst et par uker FØR den dagen også!
Har slettes ikkje kommet i gang heller, bortsett fra at en del gaver er i boks 🙂 Eg klarer ikkje slutte
å dille så ting tar rett og slett bare mer tid enn nødvendig! Det er VIRKELIG på tid å lage seg noen lister og bare krysse ut etter hver, på den måten blir det litt effektivt 🙂 

I går så eg noen som PYNTET treet liksom!! Eg syns eg er tidlig med å pynte, men det der var for tidlig for meg må eg si! Har vel egentlig bare kommet frem til i mitt stille sinn at eg strikker som vanlig og de gavene som blir ferdig, ja de er ferdige og de andre kjøper eg. Heldigvis får eg vel si hehe Men antall gaver som skal ut har sunket betraktelig siden i fjor….det bare skjedde liksom 😉

Anyway, det er nøyaktig de samme tankene som svirrer i hodet hvert år på denne tiden og HVERT år er eg/me likevel ferdige i mer enn god nok tid og ikkje minst så KOoOSER me oss hele veien 🙂
Bakinga starter eg uansett ikkje med før desember, da er timeplanen slik at det bakes på dagen
og strikkes på kwellen og noen ganger popper eg ut av stolen på kwellen også bare for å sette en deg og det er bare fordi lysten ramlet over meg 🙂 Ja eg har t.o.m fylt opp kakebommene til min mor de siste åra og i år blir nok intet unntak + det er alltid noen av naboene som får litt kos, for ikkje å snakke om kakene eg koker og lager til småfuglene! Småfuglene får der i mot KUN om det er minusgrader ute!
Ja hvis ikkje har me fett og kliss på hele terrassen hehe

Så tja, ok, det er vel bare å komme seg på badet og ta en shainings før eg flipper noen nøster rundt pinnene og starter på neste Julegave, eg er fullstendig betatt av Bårevottene til Pinneguri så det blir flere av de! Beste EVER! Du kan se mine votter HER! Nå skal de bare legges litt i bløt slik at de “setter” seg litt og ullen får svelge litt, da blir de bare helt himmelske!

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE MANDAG OG UKESTART

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #sweater #reginamoessmer #gråtterflott #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg