FARGERIK OG HERLIG JULEPYNT – GRATIS OPPSKRIFT

Carmen Heffernan


Hver gang eg ser disse herlige kulene blir eg så glad, ja for de er jo såååå fine! Tro hvor mangen du klarer å hekle på en kwell!? De går lynkjapt! Hekle de som på bildet, eller kanskje du vil ha de helt røde, hvite eller hva med gull? Valget er ditt 🙂 Finn frem noe bomullsgarn (ca 170 m/ 50 gr) og heklenål 2,5 og bare lek og kos deg 🙂 Du hekler du sirkler som hekles/sys sammen rundt ei kule 🙂
Ikkje vanskelig i det hele tatt 🙂

Til de som har alt kan du f.eks hekle 5/10/15 slike, legg de i ei fin eske og pakk inn 🙂 
Da vil de hver Jul tenke at; “Å ja de fikk me av Vibbedille i 2017, for en koselig gave

 

 

CHRISTMAS BAUBLE
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 

 


I dag har eg i grunnen fått gjort ca alt eg hadde lovet meg selv å gjøre 🙂 Eg gikk i skogen alene siden Ali bakte da eg sto opp og EG hadde da sletttes ikkje tid å vente! Nei, eg pakket meg inn i varm jakke og hansker, tok saga og gikk 🙂 0 problem og det gikk som en drøm 🙂 Har også ryddet gangen, tømt badet for alle klær + vasket og pyntet badet 🙂 Da eg var ferdig både vasket eg håret og hadde meg en lang og velfortjent dusj 🙂 Ja eg har t.o.m sovet en times tid på sofaen 🙂

 

Så nå lyser det veldig koselig ute på trappa, du kan se mer av det
og dagen min på Snapchat (vibbedille)

 

 


Da eg våknet på sofaen var det blitt mørkt ute så helle stua kunne pyntes med tente lys og lyslenker – Skikkelig “vamt” og koselig 🙂

 

 


Haha Alter Ego`et mitt er det en mulighet for at du allerede har hilst på! Jepp, man har det da ikkje mer morsomt enn man steller i stand selv 🙂 Vibbe som eg kaller henne vil ta oss gjennom alle Juleforberedelsene som skjer frem over i desember (Ja så lenge filteret lever haha)
Det er bare å sveipe innom Snapchat (vibbedille) å hilse på 🙂

Nå skal eg bare fikse noe mer og ny kaffi før det blir helt kwell! Siden eg har en time å gå på pga kwilen er planen å bare KOoOSE meg sammen med gutta + eg skal se The Voice og ellers glo på skjermen mens hendene strikker ferdig lua eg holder på med. Videre strikkeplaner er å strikke halsen i dagens Første Innlegg 🙂 Den er sååååå fin!! Ho Ho Ho

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG MAGISK KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #hekle #crochet #hekleoppskrift #gratisoppskrift #julekuler #hekletjulekuler #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg