HO HO HO NÅ ER EG FERDIG TIL JUL!


YESSSS! Tenkt du! Eg, eller me, men mest eg kom i mål hele 4 dager FØR Jul! Hadde du spurt meg for ei uke siden om eg ble ferdig hadde eg garantert hylt høyt! Ja eg så ganske så mørk på det hele i forrige uke! Men, eg god helg ble det med mye baking på dagtid og strikking om kwellen 🙂 Eller hvis eg seter det helt på spissen så kom eg IKKJE i gavn med gavene…..eg prioriterte å bli ferdig med ALLE gavene i steden for bare 1! Dvs eg har noen rapporter igjen på sjalen, men så lenge mottakeren får både votter og lue går det greit. La bare en lapp inni pakken om at sjalet kommer 🙂 Ville ikkje ødelegge sjalet med å stresstrikke på det, det fortjener at eg koser meg med det 🙂 Ja eg NYTER det virkleig, hver eneste maske så det blir nok mitt Julestrikke, hvis det ikkje dukker opp noe fristende 🙂

Har fått veldig mange fine Snap ang Tøflene eg har stylet 🙂 Tusen Takk og her kan du se det helt ferdige resultatet 🙂 Båndene eg har brukt er kjøpt i 10 talls meter fra eBay, båndet er synn fra innsiden på hælen, en hempe og nedover hælen på utsiden og til slutt en matchende knapp i fronten 🙂

Men eg burde hatt noe MANDIG bånd også haha Men pepperkaker funker det også HAHA

 

 

 

Alle knappene er også kjøpt på eBay 🙂 

Oppskrift på selve tøflene finner du HER og det er fritt frem å kopiere Styling Ideèn 🙂

 


Diverse gaver og eg bare ramser opp designene så er det fritt frem til å znappe til seg oppskrifter:

BØLGEHALS – Strikkelisa
HJERTEVOTTER . KongeBy Sigrun
BÅREVOTTENE – Pinneguri
EMBLA HALS – Tina Hauglund
EMBLA LUE – Tina Hauglund
THE LIGHTHOUSE HAT – Alexis Adrienne

 

THE LIGHTHOUSE HAT – Link under forrige bilde
BÅREVOTTENE – Link under forrige bilde

RILLESTRIPE HALS – Strikkelisa

 

 


Sånn! ca 4 timer tok det meg å få pakket inn ALLE gavene og eg liker IKKJE å pakke inn gaver! For et styr, det går liksom bare greit og ikkje noe eg ønsker å på ta meg for andre hehe Jammen glad eg er i havn for i år! Dette er mest gaver som skal ut av hus, men noen er til oss
og i morgen blir det Pakke-Bytte-Dag 🙂

 

 

Ca sånn ser ei HAPPY Vibbedille ut!  NÅ er eg i havn og vel så det! Kakene er i box og gavene er pakket 🙂 Noe mer da? NOP! Maten styrer Ali så der blander eg meg ikkje inn en gang,
bare eg får KALKUN så er eg mer enn fornøyd 🙂

Nå skal eg bare senke skuldrene og slappe HELT av! Nei mer styre nå! Skal KUN levere en pakke til mor mi, ja eg var hos henne i dag med pakker eg hentet på Posten og Joker, da eg var på vei hjem plinget det fra Joker; NOK en pakke ankommet, svingte innom å hentet den så den må eg levere henne i morgen 🙂 Da har også hun fått alle gavene i hus 🙂

Har i grunnen bare tenkt å eksistere resten av kwellen, se litt Julete programmer og film før eg bare stille og rolig siiiger under dyna 🙂 Mulig eg bare kosestrikker litt også 🙂

KOS DEG OG HA EN
NYDELIGE KWELL!

Go`klem fra ei Vibbedille som er FERDIG til Jul 🙂

2 kommentarer
    1. Så mye fint du har laget, og så deilig å være ferdig. Jeg fikk skylt opp min siste julegave, en hals, så nå blir det bare kosestrikk fremover. Ha en fortsatt fin kveld.

Siste innlegg