LILLE JULAFTEN – ÅRETS DEILIGSTE DAG – KOSELIG OG GRATIS OPPSKRIFT

Sharon Ojala

Da er det jammen meg altså dagen FØR dagen og denne dagen syns eg er den beste!!
Eg har muligheten til å bare NYTE og KOSE meg siden Ali har overtatt kommandoen av kjøkkenet
og eg er forvist til stua 🙂 Er du like heldig som meg kan du jo sitte å potle med ei lita mus f.eks!
Var ikkje disse skjønne vel?? Under her på linken finner du GRATIS oppskrift på musa i rød kjole
og HER finner du muligheten til å lage Micro musa (den til venstre)

 

 

 

POCKET TO MICRO MOUSE
Bildet over
Gratis hekleoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 


Sier bare èn ting, skal du innom på butikken i dag MÅ du plukke med deg VG-Helg! Eg lover deg, sett deg ned å les! Eg kjenner Gry Hege fra tiden da hun bodde her i Stavanger og me gikk på StrikkInnom og Strikkekafè 🙂 Eg har sittet å lest, ledd og tårene har trillet! Dette er STERKT! Hun er bare helt enestående og eg er full av beundring og stolt av å kjenne henne 🙂

Håper virkelig hun får en helt MAGISK Jul i år <3

Få med deg God Morgen Norge i morgen Kl 9!
Da kommer det et innslag om henne og familien!

 

 


Som du sikkert har skjønt så har eg altså vært ute i dag! DibHassan og eg tok oss en SpeedoTur ut
i regnet! Han skulle levere en gave til en kamerat + me måtte innom senteret etter VG-Helg.
Han hadde også, eller han og eg hadde GLEMT å ordne gave fra han til Amira, men nå er det i boks og me er begge spent på om det faller i smak!??

Her hjemme har som sagt Ali tatt kommandoen på kjøkkenet og det er lite annet enn å bare kose seg
å gjøre for meg 🙂 Sov til 11 gjorde eg også! Eg vasket håret i går slik at bare kunne glatte det i dag
og være fin i morgen…..TRODDE EG! Fikk jo en sånn håndkleturban av Amira vettu, men den er skyld i at håret ble ei STOOOR floke! Det var fullstendig håpløst å få den ut, ja det var rett før saksa kom frem! Ente opp med å vaske håret en gang til i dag kun med masse balsam!! Dvs eg må fikse håret
i morgen! Hmmmm Troo om ikkje Amira har en hårføner?? Kanskje eg kan jukse litt!??
Det må eg sjekke ut!

Mulig du fikk med deg på SnapChat i går at eg svingte et porsjon med Pikekyss!? Hekkan det ble 280 stk og da kastet eg litt av “deigen” for eg gadd ikkje mer hehe

Videre planer er å bare fortsette med ingenting og bare strikke, nyte og kose meg! Se gamle Julefilmer og glede seg til “Grevinnen og Hovmesteren” i kwell! Skal prøve å legge meg litt tidlig for eg må som sagt opp å se GMN kl 9 🙂 Me eg stikkerInnom en tur i morgen formiddag når eg er våken,
så me får tastes mer da 🙂

Håper du også har en fin dag og at du har mulighet til å både kose og nyte 🙂
Formen min er ikkje så aller verst så eg kan absolutt ikkje klage!

KOS DEG HELE VEIEN
OG BARE NYT DAGEN

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #pattern #freepattern #vghelg #hekleoppskrift #gratishekleoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

8 kommentarer

Siste innlegg