BLÅTIMEN OG EN DEILIG VINTERGENSER – STRIKKEOPPSKRIFT

Ankestrick

 

Selv om Juledagene snart er over så er vinteren ganske lang ennå, eg VET at sola har snudd og det er en deilig tanke, men det vil ennå være kald, ja ISkaldt lenge! Det vil si at du har plenty av tid til å strikke deg NOK en god og varm vintergenser JuHuuu Vettu?? Natt til Julaften hadde me 10 grader!???
Nei nei ikkje inne, men UTE! WHAT!?? Det er jo rett før eg tok frem leggings og sommerkjole 🙂
Men, me vet jo at både Januar og Februar kan være veeeldig uforutsigbare så bare sett
i gang å strikke du, tror ikkje du vil angre 🙂 

 

 

LIVIN
Bildet over
Opp til 141 cm i brystvidde

 

 

* * * *

 

Jammen gikk denne dagen også ganske fort og det er snart kwell, ja ka tror du, me har t.o.m lekt litt ute i Blåtimen *ler* Ali har ryddet og stelt kjøkkenet så nå er det klart for middag om ei stund, eg har ryddet papirboss og shainet litt i stua så me er klar for nok en koselig kwell 🙂

Har sittet å duppet litt og vurderer sterkt en liten kwil, men håper at eg skal kvikne til. Selv om eg syns det er nydelig å sove så er det litt bortkastet på dager som dette 🙂 Har fått strikket en del og satser på at det blir enda mer 🙂 Håper i grunnen på en GOD film i kwell?? Så at “Pretty Woman” kommer i kwell, har vel som de fleste sett den 978 ganger, men eller syns eg nå at de aller fleste filmene som går er de samme som gikk på alle kanalene uka før Jul!?? Selv om det er ganske mange filmer på programmet hadde de ikkje trengt å sende de i reprise dag etter dag….Mulig eg bare må sjekke Netflix 🙂

Ungene har koset seg masse i dag og sovet lenge, men Amira blir fort rasløs på FOR late dager så hun stakk på trening noen timer og når hun kommer hjem blir det middag – Kalkun i dag også 🙂

I går kwell laget eg til ei skål med Kalkunbryst og litt saus til Milo (Katten)! GJØSS! Du skulle sett farten han fikk på seg, var fullstendig vill i skåla kan du si 🙂 Blir nok litt på`an i dag også 🙂 Beste han vet!

Nei nå gjesper eg sånn at eg troooor eg må blunde litt på ei eller annen pute hihi

Kos deg masse og ha en deilig kwell i dag også 🙂

NYT DEN!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #pattern #strikkeoppskrift #vinter #strikkengenser #ullgenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg