STEINTØFFE OG FLOTTE GENSERE – NORSK OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Katrine Hammer

 

Å leke med norske tradisjons mønster er virkelig gøy! Ja se bare på dette herlige resultatet!! WOW! Give It To ME, sier eg bare 🙂 Mønster og oppskrift til denne genseren er Gratis ut 2017 så her gjelder det å snu seg kjapt å znappe den til deg 🙂

 

 

 

SETEDALISH
Bildet over
Opp til 118 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Katrine Hammer

 

 

STEINKRIGER
One Size (118 cm rundt brystet)

 

 

 

 

 

 

* * * *

Swups så er det jo nesten kwell igjen jo! Mørkt og kaldt, ja ISkaldt er det ute! Isen ligger tjukk på terrassen og Milo sklir sideslengs hver gang han går ut for å tisse! Akkurat nå ligger han lavt under gyngestolen og kikker litt nervøst i taket! Det smeller ute og han vet ikkje hva det er, men det vet eg!
Alt for tidlige Raketter, det er det som skjer! Det smalt godt noen ganger og da han var ute tidligere
og eg var bekymret for at han gjemmer seg og ikkje kommer inn! I morgen er det tidlig ut å tisse og så får han bare være inne å kose seg, har gjort klar kassen inne som han kan bruke i nøden 🙂

Ali svinger seg heftig på kjøkkenet og den ene retten etter den andre trylles frem og det lukter…..Mmmmm det lukter såååå friskt og godt! MASSE grønnsaker 🙂 Det gledes!

Vettu ka?? Eg er nå klar for å strikke kanten på sjalet!! JuHuuu Det er så gøy! Har begynt å leke med tanken på å bare kjøre på med ett til med en gang liksom!?!?! Det er skikkelig kjekt å strikke dette sjalet og siden det også er startet Samstrikk på sjal inne på “Koselig Strikking For Alle” så har eg jo også selskap! Har du lyst å strikke sjal sammen med andre? Da kan du bli med HER!

Håret er dessuten nyvasket og nesten som silke så eg er ganske klar for morgendagen 🙂
Alltid kjekt med nyttår bare eg får se rakettene fra stua! Jepp, eg er skikkelig redd om eg f.eks står på en fotballbane på nyttår og det skytes masse! Brrrr la meg være hjemme sier eg bare hehe

Men er det på tide å tenne masse lys å ta kwell 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL!

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #norsktradisjonsstrikk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkebloggg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg