-MENS VI VENTER PÅ VÅREN……..DEILIGE STRIKKEOPPSKRIFTER

Elizabeth Doherty

 

Nei, me kan ikkje si helt ennå at me er drittlei kulda, MEN me kan gjøre denne kalde årstiden til en koselig ventetid, eller hva? Hva med å strikke en deilig og råfin genser som me kan bruke når jakka kan henges inn på boden og Bjørk spretter? Mmmm deilig når me bare kan ta på en skjønn genser
og rusle ut en tur 🙂 Du kjenner ennå det lille “draget” i luften så at genseren fortsatt er i ull er veldig greit, lun og deilig i vårsola 🙂 *Drømmer*

 

 

 

ARCHER
Bildet over
Opp til 151 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Elizabeth Doherty

 

MARKLEE DK
Opp til 158,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elizabeth Doherty

Det absolutt aktuelt å fortsatt bruke ei lue 🙂 

 

 

LINEATE
Str XS–>XL

 

 

 

 

 

 


FOR en kaotiske dag sier eg bare hehe Ja det er alltid et øyeblikk hvor ALT bare koker over når Julepynten skal pakkes og atter en gang stues i garasjen! Mens man rydder, ja så blir det rotet alle andre plasser, eller det blir liksom i Uorden for det ser sånn halvstelt ut når Jula er borte så det gjenstår å få vasket/pyntet badet tilbake til hverdags. Ali og Dib fikk akkurat de siste eskene ned i garasjen
og nå lukket Ali dørene og forsvant inn på kjøkkenet så han styrer noe veldig der ut hehe Deilig når mannfolka er Handy og flinke
<3 Stua er SLIKKET og alt er på stell utenom gardinene hehe MIN feil! Planen var mens eg ryddet stua skulle eg skifte vann på de noen ganger og få de hengt opp i dusjen
og skylt skikkelig med dusjen, da hadde de nå vært avrente og Ali kunne hengt de opp,
meeen det er jo greit å ha noe å gjøre i morgen også hihi

Før eg tok fatt på gulvene til slutt svippet eg ned på Senteret, måtte ha noe nye lys og servietter,
den siste “Tøtsjen” vettu, måtte innom Apoteket etter saltvann til Milo sitt øye! Den renner litt og det kan virke som han har fått noe på det, men den katten er ENESTÅENDE! Det er akkurat som om han skjønner at eg bare vil ha godt! Han lå som en liten engel på fanget mitt, kikket i taket og eg fikk dryppet og tørket og nå virker det helt fint! På apoteket traff eg på ei ny som jobbet der, hun hadde jobbet en del med hunder og hun sa at både hunder og katter bør få skyllet øyene av og til 🙂
Godt å vite 🙂

Nå er gulvet etter en del styr med en sykt sterk støvsuger, fri for støv og eg har vasket det i alle kroker, du kan si det dufter magisk! Ja vettu?? Eg trodde nesten at parketten skulle følge med når eg støvsuget! Fy for en sugeevne! Sleit meg ihjel og KUteppet kunne eg bare glemme å få til! EG mener, eg tror jo hele teppet med meg + BORDET! La oss si det sånn at me har marmorbord så ja den lille pluggen var det syke krefter i! Eg tok frem kost og fille og ordnet teppet med hehe

Nå har eg hatt meg en god dusj og fått på meg KoseKlær! Ryggen er avdelt på midten og eg skal ikkje gjøre noe annet enn å HVILE her i Go`stolen! Dessuten må eg jo finne meg noe å strikke på!?? haha Den har du vel ikkje hørt før?? Har du?? Hmmm tror om eg skal hente inn Fana Jakken!??
Søren ikkje mye igjen på den og eg vil ha den NÅ!! Må ta å få kjøpt en glidelås snart 🙂

KOS DEG MASSE OG HA EN
DEILIG STRIKKEKWELL

Go`klem fra ei MEGET fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg